Spillrom
| Sjiraffen | 4 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 4 |
Mobilspill
| Pågående | 8 747 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Mio mio | 2013-08-12 17:23 | |
![]() | Takk for spillet osv Vet at dette ikke er noe jeg skal bry meg så mye om og at enkelte ikke eier forlkeskikk, men jeg blir like irriteret HVER gang noen bare forlater et spill uten å si takk for seg. Og det "merkelige" er at dette kun skjer i spill de har tapt! Er de dårlige tapere, uforskammet eller har de bare dårlig spillmoral? Jeg tror ikke at jeg får svar fra de det gjelder men du verden hvor godt det var å få ut dette sure oppgulpet. :) | |
| MyRuin | 2013-08-12 19:12 | |
![]() | hvordan vet du om det kun er i spill vi har tapt? jeg sier tfs av og til, men stort sett ikke.. uavhengig om jeg har tapt eller vunnet. Og du bør unngå å spille mot meg, slettes ikke sikkert jeg verken sier hei eller tfs.. :) | |
| bris1 | 2013-08-12 19:24 | |
![]() | Jeg tror vi må bare finne oss i at dette er noe vi ikke får gjort noe med så lenge det er valgfritt å si hei, grt og tfs på de forventede stedene. Selv synder jeg nok ofte når det kommer til disse frasene, men i perioder med skuffede og oppgitte innlegg i forum skjerper jeg meg og skriver tfs i chatten. I svært mange tilfeller opplever jeg at motspiller HAR skrevet tfs, trykket på send-knappen og forsvunnet før jeg får svart. Så de kan jo si med god samvittighet at de ALLTID takker for spillet. Høflige er de likevel ikke. Jeg velger å la være å bry meg, og at det helt sikkert ikke er personlig ment. | |
| Mio mio | 2013-08-12 20:51 | |
![]() | My Ruin dette innlegget var ikke tilregnet deg men jeg sier at dette har kun skjedd meg de gangene min motspiller har tapt aldri når han/hun har vunnet. Jeg respekterer at du og andre hverken sier hei eller takk for spillet. Men jeg må også få lov til å mene at det er lite hyggelig da. Det koster så lite å gi et lite smil heter det. Og det koster også lite å være litt hyggelig også i et spill. | |
| alone | 2013-08-12 23:28 | |
![]() | Enig med deg Mio mio :) | |
| aakamika | 2013-08-13 00:49 | |
![]() | Enig, jeg takker bevisst for spillet hver gang, men noen ganger når jeg taper har motstander fått lagt ut siste ordet og jeg merker ikke alltid at spillet er slutt, kommer da av og til på "hvor ble det av det spillet?". Går da ned på avsluttede spill ogda er det kanskje noen timer siden det ble avsluttet :-) | |
| terø | 2013-08-13 09:45 | |
![]() | Hei bris1! Gå inn på Sjiraffen og i chatten til venstre skriver du: Til....... Jeg ville så gjerne takket for spillet, men du hadde det for travelt så jeg rakk det ikke. | |
| ruccula - Ikke medlem lenger | 2013-08-13 16:04 | |
![]() | Kan vi ikke bare spille ordspill og ikke gjøre livet så vanskelig????? | |
| vimsaa | 2013-08-13 16:15 | |
![]() | helt enig med ruccula! :) | |
| banan-as | 2013-08-13 18:14 | |
![]() | Vanlig høflighet å takke for kampen. | |
| Mio mio | 2013-08-13 18:32 | |
![]() | Blir livene deres vanskelig når dere viser vanlig høflighet ruccula og vimsaa? | |
| spurven | 2013-08-13 19:02 | |
![]() | Hva med meg da som ofte har glemt å legge klar et tfs og så opplever at motspiller er så rask ute med sin tfs og logger av før jeg får summa meg.... Uff, jeg syns det er lite å irritere seg over. Har lite med høflighet å gjøre, syns jeg. Det hender vel at noen og hver av oss glemmer å takke for maten også - - eller - - | |
| ruccula - Ikke medlem lenger | 2013-08-13 19:03 | |
![]() | Ingenlunde, Mio mio!! | |
| ruccula - Ikke medlem lenger | 2013-08-13 19:05 | |
![]() | Spurven! Takk! | |
| ruccula - Ikke medlem lenger | 2013-08-13 19:19 | |
![]() | Jeg forstår for øvrig ikke hva som er så høflig ved å kaste ut "hh" og "tt". Siste ord fra meg i denne revulosjonære saken :-) | |
| marine10 | 2013-08-13 21:04 | |
![]() | HILSEPLIKT .... TAKKEPLIKT ???? Jeg kjører mc til daglig og det er helt vanlig å hilse på alle mc førere en møter. Om en fører ikke skulle hilse på meg: bør jeg da ta det opp i dette forumet? NEI. Selvfølgelig ikke. Jeg har tapt kamper, vunnet kamper, takket for kamper og ikke rukket takke for kamper før motspiller forsvinner. Jeg har også latt være å takke for kamper, og det både ved seire og tap, fordi jeg syntes dette ikke var noe å takke for når motspiller spiller et spill med et overordnet mål: sperr for alle muligheter. mvh | |
| vimsaa | 2013-08-13 21:16 | |
![]() | Mio mio, jeg viser alltid høflighet, det var ikke det jeg mente. Men jeg tar ikke på vei fordi noen ikke vil prate under spill, og jeg ser det ikke som noe problem om noen ikke gidder å si "tfs". marine10 har egentlig forklart hva jeg mener veldig bra over her. Jeg bare syntes det er komisk at vi stadig vekk tar opp de manglende "tfs"-ene i forumet... :) | |
| terø | 2013-08-13 21:40 | |
![]() | Er enig med vimsaa! | |
| Mio mio | 2013-08-13 21:45 | |
![]() | Det var egentlig ikke meningen å starte en diskusjon. Så herved er den avsluttet med et ønske om en fortsatt god kveld ;) | |
| gompedyret | 2013-08-14 14:58 | |
![]() | Du har nok verken startet eller avsluttet annet enn til nød et nytt kapittel i en debatt like gammel som ordspill.no selv. Siste ord er ikke ytret i sakens anledning, såpass kan jeg si med tilnærmet absolutt sikkerhet. Ha en fin dag selv, Mio! ;) | |