Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 767 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-10-19 12:59 | |
![]() | Personlighetstest Dette er en god og enkel personlighetstest. Spør deg selv hva det første du tenker på er når du ser disse ordene. Det kan være en ting eller en kort historie: TRE KOSTE REGNE RIKDOM SØK LYS (Ordene betyr nemlig forskjellige ting eller de har ulik videreført betydning og det første du tenker på forteller om det av ordets betydning som er utadrettet dominerende i din tankegang) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-10-19 14:35 | |
![]() | OK. Jeg tenkte på følgende ting : Tre : Eik Koste : Rengjøring Regne : Bømlo Rikdom : Espevær Søk : Lete Lys : Sol Noen som vil tolke dette? | |
| Ettigrib | 2013-10-19 15:28 | |
![]() | TRE: Tall KOSTE: Feiekost REGNE: Matematikk RIKDOM: Det er ikke gull alt som glimrer SØK: Og du skal få svar LYS: Solstråler Jeg er spent på tolkningen. | |
| alone | 2013-10-19 17:14 | |
![]() | TRE: Bjørk KOSTE: Feie REGNE: Høstvær RIKDOM: Livet SØK: Lete etter noe... LYS:Gud | |
| skadefro | 2013-10-19 17:31 | |
![]() | Tre: et bilde jeg malte til min venn Koste: Askepott Regne: Høst Rikdom: Skrue McDuck Søk: Religon Lys: Gud | |
| Riaa75 | 2013-10-19 17:53 | |
![]() | Tre: juletre Koste; koste gulvet Regne: regne på vinduet Rikdom: hvis jeg vant i Lotto, skulle jeg kjøpe noe fint til mine nærmeste Søk; søkte på nettet for å finne tips til min julebordquiz Lys; tente stearinlys, fyr i ovnen , kos med familien min | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-10-19 18:50 | |
![]() | Tre : Et fint bjørketre i hagen Koste: Koste med den kosten med røde børster. Regne: Regnet som daler ned en sommerdag Søk: Søk etter en savnet person Lys: Stearinlys med en fin flamme. Rikdom: Rikdom i livet | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2013-10-19 19:51 | |
![]() | Tre : Huset jeg skal bygge . Koste : Hva vil huset koste ? Regne : regner med at sdet ikke blir så dyrt , når man bygger selv ... Søk : Søker etter sjelefred . Lys : Må ha med lommelykta ut i høstmørket , for å finne hundebæsjen... Rikdom : Kveldsmørkt og kjølig , under dyna ute i baden baden , frisk luft | |
| tiltantaa | 2013-10-19 21:12 | |
![]() | Tre:furu Koste: stallgulv Regne: høstvær i Sandnes Søk: likevekt Lys: tent stearinlys, alltid Rikdom: god helse, nok til å dele med andre | |
| bris1 | 2013-10-20 11:01 | |
![]() | Tre: livets tre Koste: brødsmuler Regne: kalkulator Rikdom: barnebarn Søke: Google Lys: advent | |
| Cygnus | 2013-10-20 15:52 | |
![]() | TRE - lindetre KOSTE - vin ved peisen en vinterkveld REGNE - Bergen RIKDOM - kjærlighet SØK - mistet LYS - stearin Hvem skal nå analysere oss alle - hva med deg, JamesO? | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-10-20 15:59 | |
![]() | Nei jeg vil ikke ta på meg analyseoppgave. Synes det er fint som det er at folk skriver hva det første de tenker på når de leser ordene. | |
| auau | 2013-10-24 20:04 | |
![]() | Tre: Fjellfuru Koste: Feie eks gardsplassen Regne:Høstregn Søk Tre: Fjellfuru Koste: Feie hyttegolvet Regne: 7x8 Rikdom: Trygt familieliv, god helse Søk: - mot rikare mål å trå - Lys: Soloppgang . | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-10-25 09:46 | |
![]() | Kan jo også være interessant å ta testen om igjen. Så går man tilbake på det man tidligere har svart og sammenligner. Det kan være morsomt og kanskje si noe om hva man tenker for tiden sammenlignet med før. Men man må jo ikke titte på det man svarte før, like før man prøver på nytt igjen. | |