Spillrom
| Sjiraffen | 7 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 7 |
Mobilspill
| Pågående | 8 777 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| miamaria | 2013-10-28 18:04 | |
![]() | halloween - min mening her kan du lufte tanker omkring halloween! | |
| ave - Administrator | 2013-10-28 18:22 | |
![]() | har kjøpt gresskar ;) og tenkte å lage sterk djevelsuppe | |
| Sanding | 2013-10-28 21:20 | |
![]() | Jeg er ikke noe glad i halloween! Å kle seg ut som stygge ting og være slem om man ikke får noe godt, virker ikke noe tiltrekkende på meg. Ja takk til julebukk! | |
| alone | 2013-10-28 21:32 | |
![]() | Henger meg på det som Sanding sier :)Alle skal være snille :) | |
| Fidelma | 2013-10-28 21:40 | |
![]() | Ikke spesielt begeistret for Halloween, men vil gjerne ha oppskriften til suppa til ave :-) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-10-28 21:49 | |
![]() | Et glitrende påskudd for å lage gresskarpai! Nam! Forøvrig fryktelig moro når man har kikkhull i døra, og kan se ungene stå klare, bare for å rive opp døra og skremme ungene med en skummel maske og jage dem veggimellom med fæle hyl og brøl. Like moro hvert år. Blir færre og færre unger på besøk, men... | |
| ave - Administrator | 2013-10-28 21:50 | |
![]() | Det var vel en grunn for at man sørget for julebukkene også? For hvis man ikke trakterte dem, så...... Jeg pleier for øvrig å avkreve en sang av djevelungene eller harepusene, det funker fint, det :) | |
| heidihv | 2013-10-28 22:01 | |
![]() | De første årene vi fikk utkledde unger på døra syntes vi det var gøy og delte ut snop og lo. MEN så fikk jeg øynene opp når min lille nevø stod og illskrek og gjemte seg bak farens buksebein, livredd. Etter det valgte vi å heller ha filmkveld med våre egne barn og masse snop (siste snop før julaften :) ). En gang arrangerte vi "HalloVenn" for ungene i nabolaget, kjempegøy! :) Jeg ønsker julebukkene velkommen, men sier nei takk til blod, djevler, avkappede kroppsdeler og annet skremmende og ekkelt. JA TIL JULEBUKK, NEI TAKK TIL HALLOWEEN!!! :) | |
| kuami | 2013-10-28 23:10 | |
![]() | Det er jo høyst frivillig å delta, eller man kan gjøre som heidihv, så lenge barna vil. Her er det mest små barn (under 10) som går, og ofte med foreldre i bakgrunnen. | |
| VeldiGlad | 2013-10-29 00:52 | |
![]() | Det gir en feiende flott bingo i alle fall. | |
| lups - Ikke medlem lenger | 2013-10-29 09:19 | |
![]() | Hvilke signaler er det barna blir gitt???????Syntes verden er blitt gal jeg :) | |
| terø | 2013-10-29 11:13 | |
![]() | Halloween - nei takk. | |
| KariKr | 2013-10-29 11:57 | |
![]() | Helt enig m lups! Men gresskarsuppe kan jeg godt smake på;-) Og hvor ble d av julebukkene? | |
| AaseB | 2013-10-29 12:58 | |
![]() | Det er så synd at julebukkene så godt som aldri er i området når en har mest bruk for dem. Slik som nå til helga. Skulle så gjerne hatt et par til å åpne døra om det blir pågang på fredagskvelden. Men de dukker jo bare opp når det passer for dem. :-/ | |
| Irwa | 2013-10-29 14:33 | |
![]() | Halloween har kommet for å bli, og det må vi bare innse. Ingen vits og hvert år ha en diskusjon om vi liker halloween eller julebukk. Det er ingen som går julebukk lenger. Jeg var ikke noe glad for halloween i starten, men nå skjønner jeg at ungene har det kjempegøy. Sånn er det bare, så da er det bare å følge med i tiden. Man kan ikke være gammeldags, og tenke på tiden som var. | |
| tombola | 2013-10-29 15:33 | |
![]() | Telefon- og dataovervåking har også kommet for å bli - det får vi bare innse, Irva. Amerikansk kultur er jo uimotståelig. Kanskje bør den som åpner døra ikle seg noe bloddryppende og skremmmmmme tilbake? Nei, kanskje ikke. | |
| alone | 2013-10-29 15:35 | |
![]() | Syntes det er synd på barna jeg..Det er de voksne som utstyrer dem med noen grufulle blodrennende masker og påtegnet avhogde armer og fingre. Ikke rart at det er mye fælt ute i verden. Dette ser jeg ingen morsomheter i..Jeg vil heller være ,,gammaldags enn å lære barna opp til knep eller knask... | |
| GreteSB | 2013-10-29 15:47 | |
![]() | Det er vel frivillig å delta? Jeg syns det er tullete, men skjønner at andre mener noe annet. Jeg lar bare være å åpne hvis noen skulle dukke opp. | |
| mesta | 2013-10-29 16:13 | |
![]() | Feier hva du vil. Bare husk: du skal ikke plage andre , du skal være god og snill.og forøvrig kan du gjøre hva du vil)))) | |
| mesta | 2013-10-29 16:14 | |
![]() | Feir ikke feier )) hehe | |