Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 767 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-11-04 14:50 | |
![]() | Norge er verdens beste i monopol Norge er verdens beste i monopol. Her tar nordmannen Bjørn verdensmestertittelen. www.youtube.com/watc...Zw mPBP2JHI Vi gratulerer. | |
| gompedyret | 2013-11-05 14:33 | |
![]() | Artig. Monopol er jo en hederssport. Iallefall om man lager egne sjansekort. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2013-11-06 19:00 | |
![]() | Da man var barn spilte man mye monopol. Imidlertid så begynte man å spille et lignende spill, Mr. Finans, som var enda bedre og morsommere. Spillet lignet på monopol da man brukte terninger og kjøpte opp tomter og bygde hus og hoteller, men det var enda mere fantasifullt og når Mr. Finans kom på markedet så spilte man bare dette i stedet for monopol. | |
| Sanding | 2013-11-07 12:05 | |
![]() | Jeg elsker Monopol! Spilte det mye da jeg og søstrene mine var mindre. Men vet knapt om én ting som kan gi dårligere stemning! Da jeg skulle slå ei av søstrene konkurs, hadde hun selvfølgelig "ekstrapenger" (det hadde hun alltid), en 50.000-lapp hun hadde gjemt under spillebrettet, som så kunne trekkes fram til andres store forargelse. Og når alle gater var pantsatt endte det alltid med bønner om å få låne penger av banken. Ingen ville gi seg uten kamp! Men gøy allikevel:) | |