Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 777 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| jonbang | 2013-11-15 19:39 | |
![]() | Logger av med en gang Hvorfor er det slik at folk logger seg på et spill for så å logge seg av i samme øyeblikket? Suns dette er irriterende ting. | |
| lups - Ikke medlem lenger | 2013-11-15 20:33 | |
![]() | Tror det er ubetenksomhet...De glemmer å sjekke rankingen og da blir det er overraskelse + - Vet ikke men har dannet meg dette bildet :) | |
| gompedyret | 2013-11-16 02:52 | |
![]() | Det er sikkert ubetenksomhet, ja. Men jeg forstår at det er irriterende. Det blir litt som å få beskjed om at middagen er på bordet når man er sulten, men idet man skal sette seg blir middagen tatt av bordet igjen! Arrrrrh, pappa er sulten. De fleste er sikkert klar over det, men det kan jo nevnes likevel: Den grønne trekanten helt til høyre i hvert spill kan trykkes på, så får man se hvem som er der inne samt rating uten at man faktisk går inn i rommet. Og går man hit: www.ordspill.no/user...ts ettings/ og haker av på " Utvid spill automatisk i spillelisten" vil alle spill oppføre seg slik hele tiden. Veldig kjekt. | |
| Stubbetufsa | 2013-11-16 22:02 | |
![]() | Joda, vet jo det med den grønne trekanten... Men av og til når man trykker på døra til en man har sjekket, så logger denne av, og plutselig har du kommet opp et hakk, og jeg har gått inn i ditt rom! Dette har skjedd meg flere ganger, om ikke akkurat hos deg... | |