Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 759

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ToveA2013-11-20 09:17
Antall innlegg: 64

Sporty...
Hei

Har nettopp avsluttet et spill der motstander tidlig i spillet slo til med en poengsum på nesten 300. Etter dette la vedkommende enstavelsesord som ga få poeng - og etter bokstavene å dømme, tror jeg ikke det var fordi motspiller hadde "vanskelige" bokstaver, men for å gi meg en sjanse til å "komme etter" eller i det minste gjøre forskjellen mindre. Jeg tapte selvfølgelig, men har aldri opplevd noe lignende. Sporty gjort, plars :)

Harry 20122013-11-20 10:27
Antall innlegg: 48

Sjeldan oppleving, spør du meg. Kanskje det var fleire av oss som gjorde dette?

berita2013-11-20 12:48
Antall innlegg: 848

Hvert ordspill er en konkurranse om å vinne, og helst vinne mest mulig. I hvilken annen konkurranse syns man det er usporty at konkurrenten gjør det han/hun mener er det smarteste for å oppnå akkurat det? Vår kjære Magnus sitter neppe og funderer over hvordan han nå kan gi Anand en sjanse til å komme etter.

Jeg kan også irritere meg over motspillere som ikke spiller slik jeg skulle ønske de gjorde, men det kan ikke falle meg inn å gi uttrykk for det til andre enn dem som evt måtte befinne seg i samme rom som meg mens jeg holder på. Og det sitter ikke dypt, det må være greit at andre spiller slik de vil, ikke som jeg vil.

berita2013-11-20 13:23
Antall innlegg: 848

Når jeg leser det du skrev en gang til, ser jeg at jeg har misforstått. Du mener ikke å være ironisk, du sier at denne personen virkelig var spesielt sporty. Beklager så mye, jeg var altfor raskt ute, var ikke våken og oppmerksom nok!

ljusnan2013-12-15 20:52
Antall innlegg: 175

Jeg lar de andre vinne nesten hver gang - er jeg da sporty eller?

Slår som regel deg tove - er jeg ikke sporty da?

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?