Spillrom
| Sjiraffen | 3 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 759 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ToveA | 2013-11-20 09:17 | |
![]() | Sporty... Hei Har nettopp avsluttet et spill der motstander tidlig i spillet slo til med en poengsum på nesten 300. Etter dette la vedkommende enstavelsesord som ga få poeng - og etter bokstavene å dømme, tror jeg ikke det var fordi motspiller hadde "vanskelige" bokstaver, men for å gi meg en sjanse til å "komme etter" eller i det minste gjøre forskjellen mindre. Jeg tapte selvfølgelig, men har aldri opplevd noe lignende. Sporty gjort, plars :) | |
| Harry 2012 | 2013-11-20 10:27 | |
![]() | Sjeldan oppleving, spør du meg. Kanskje det var fleire av oss som gjorde dette? | |
| berita | 2013-11-20 12:48 | |
![]() | Hvert ordspill er en konkurranse om å vinne, og helst vinne mest mulig. I hvilken annen konkurranse syns man det er usporty at konkurrenten gjør det han/hun mener er det smarteste for å oppnå akkurat det? Vår kjære Magnus sitter neppe og funderer over hvordan han nå kan gi Anand en sjanse til å komme etter. Jeg kan også irritere meg over motspillere som ikke spiller slik jeg skulle ønske de gjorde, men det kan ikke falle meg inn å gi uttrykk for det til andre enn dem som evt måtte befinne seg i samme rom som meg mens jeg holder på. Og det sitter ikke dypt, det må være greit at andre spiller slik de vil, ikke som jeg vil. | |
| berita | 2013-11-20 13:23 | |
![]() | Når jeg leser det du skrev en gang til, ser jeg at jeg har misforstått. Du mener ikke å være ironisk, du sier at denne personen virkelig var spesielt sporty. Beklager så mye, jeg var altfor raskt ute, var ikke våken og oppmerksom nok! | |
| ljusnan | 2013-12-15 20:52 | |
![]() | Jeg lar de andre vinne nesten hver gang - er jeg da sporty eller? Slår som regel deg tove - er jeg ikke sporty da? | |