Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 777

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Nixita2013-11-25 22:15
Antall innlegg: 4724

Bingofella
Jeg taper stadig vekk mye på å gå i bingofella, det kan være;

Ha et ord, men ikke finne plass til det
Ha masse fine bokstaver, men ikke få det til
Etc
Etc
Etc

Men summen av alt dette er at jeg taper på tid med å unngå å se andre muligheter, eller tiden går og taper pga minus poeng.

Noen som kjenner seg igjen?

Erik75 - Ikke medlem lenger2013-11-25 22:18
Antall innlegg: 11608

Gjett om...
Jeg har spilt lite selv det siste halvåret, og merker hvordan det plutselig er vanskelig å finne bingoene i en fei igjen nå.
Frykter det er øvelse som må til...

gompedyret2013-11-26 01:38
Antall innlegg: 4381

Det er nok en av tingene som skiller flinke spillere fra de litt mindre flinke.

Hvordan man takler nesten-situasjoner, altså når man b urde forfølge bingoen, når man burde blåse i den, når man burde bytte og gamble etc.

Spesielt når du er fersk er det fort gjort å få tunnelsyn når man har en blingo på handa, altså en bingo man ikke får ut. Resultatet er at man i f.eks. fem-seks trekk fremover kun har øyne for denne bingoen og forsømmer resten av spillet.

Å ha mange "fine" bokstaver som liksom ikke blir til noe er nesten enda verre. Hver for seg gir de omtrent ikke poeng, men sammen kan de booste bingo-kontoen ganske greit. Hvis og om og dersom.

Ofte ender man opp med å måtte enten bytte krute gode bokstaver eller legge pyntelige ord med to E'er i til usle 8 poeng, begge ting som går tvert i mot instinktet.

Ikke lett, sånt!

srpska-love2013-11-26 05:52
Antall innlegg: 3

Noe liknende skjedde meg i scrabble i 1978.
Terrible.

Nixita2013-11-26 14:51
Antall innlegg: 4724

Ja jeg klarer bare ikke dy meg, vet jeg bør heller bare spille videre, men går likevel i fella :)

Igjen og igjen og igjen :)

Winston2013-11-27 17:05
Antall innlegg: 157

Veldig mange som samler bokstaver til sluttspillet, går skoene av meg hver gang.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?