Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 777 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Nixita | 2013-11-25 22:15 | |
![]() | Bingofella Jeg taper stadig vekk mye på å gå i bingofella, det kan være; Ha et ord, men ikke finne plass til det Ha masse fine bokstaver, men ikke få det til Etc Etc Etc Men summen av alt dette er at jeg taper på tid med å unngå å se andre muligheter, eller tiden går og taper pga minus poeng. Noen som kjenner seg igjen? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-11-25 22:18 | |
![]() | Gjett om... Jeg har spilt lite selv det siste halvåret, og merker hvordan det plutselig er vanskelig å finne bingoene i en fei igjen nå. Frykter det er øvelse som må til... | |
| gompedyret | 2013-11-26 01:38 | |
![]() | Det er nok en av tingene som skiller flinke spillere fra de litt mindre flinke. Hvordan man takler nesten-situasjoner, altså når man b urde forfølge bingoen, når man burde blåse i den, når man burde bytte og gamble etc. Spesielt når du er fersk er det fort gjort å få tunnelsyn når man har en blingo på handa, altså en bingo man ikke får ut. Resultatet er at man i f.eks. fem-seks trekk fremover kun har øyne for denne bingoen og forsømmer resten av spillet. Å ha mange "fine" bokstaver som liksom ikke blir til noe er nesten enda verre. Hver for seg gir de omtrent ikke poeng, men sammen kan de booste bingo-kontoen ganske greit. Hvis og om og dersom. Ofte ender man opp med å måtte enten bytte krute gode bokstaver eller legge pyntelige ord med to E'er i til usle 8 poeng, begge ting som går tvert i mot instinktet. Ikke lett, sånt! | |
| srpska-love | 2013-11-26 05:52 | |
![]() | Noe liknende skjedde meg i scrabble i 1978. Terrible. | |
| Nixita | 2013-11-26 14:51 | |
![]() | Ja jeg klarer bare ikke dy meg, vet jeg bør heller bare spille videre, men går likevel i fella :) Igjen og igjen og igjen :) | |
| Winston | 2013-11-27 17:05 | |
![]() | Veldig mange som samler bokstaver til sluttspillet, går skoene av meg hver gang. | |