Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 759 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2013-12-01 13:10 | |
![]() | adventskalender Hva er din favorittadventskalender da? Holder en knapp på the julekalender jeg ;-) | |
| Riaa75 | 2013-12-01 13:26 | |
![]() | The julekalender:) | |
| linda_GI | 2013-12-01 13:29 | |
![]() | The julekalender er bra, men liker best Nissene på låven :) | |
| Niillas | 2013-12-01 14:15 | |
![]() | Av kalendrar for eit litt yngre publikum, synest eg mest om dei to danske Pagten og Absalons hemmelighed. Og den danske originalen av The Julekalender er vaksenfavoritten. | |
| Nixita | 2013-12-01 14:36 | |
![]() | Ja Nissene på Låven har utrolig mye bra humor :) | |
| KariKr | 2013-12-01 16:39 | |
![]() | Jeg har jeg jente på fem år og me kosar kån m Jens Petrus Andersen i jul i skomakerata.;-) Men ifølge dagens serie lagere går den vist alt for sakte for dagens barn.... Så vi er nok litt rare. . . ;-) | |
| Sanding | 2013-12-02 15:50 | |
![]() | Jeg likte så godt Amalies Jul når jeg var liten!:) I år går jul i svingen på NRK, men den synes jeg ikke er så koselig. Det er så mye kjefting og krangling, og en pappa som er fryktelig dum. Kan nesten bli litt irritert av å se på det! Da er det bedre med hyggelig førjulskos med kakebaking, hyggelige nisser og slikt. Jeg syntes det var fryktelig spennende med nissejenta som tok pepperkakedeigen, og spiste på seg mageknip under grana. Men det er visst ikke nok spenning for dagens barn! | |