Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 759

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
sydama2013-12-03 12:59
Antall innlegg: 4

pause i panikk
hei
I dag har jeg to ganger blitt spurt av motspiller om pause i panikkspill. I dag aksepterte jeg, men jeg synes ikke det e rsærlig stas å sitte og vente på en mostpiller som starter et spill og deretter ber om en pause som varer lenger enn det opprinnelige spillet. Og ja, jeg vet at telefoner kan ringe og at barn må på do. Men kan du ikke si det da? I det minste takke etterpå?

kuami2013-12-03 21:38
Antall innlegg: 586

Helt enig!

Nixita2013-12-03 23:02
Antall innlegg: 4724

Spiller alltid lynrask, og selv der synes jeg det er en uting og be om/akseptere pause, om man tar det som en selvfølge (ikke takker). Bedt om det selv et par ganger og fått aksept 50/50 circa, samme motsatt.

Det minste en kan gjøre om motspiller aksepterer er å takke, grunn er irrelevant synes jeg.

Gubbjävel2013-12-03 23:18
Antall innlegg: 235

Spiller 99% panikk og ber om pause stadig vekk når tlf ringer, de fleste aksepterer og jeg takker selvfølgelig etterpå.
Pauseknappen er der for å brukes.
De fleste pausene varer jo ikke lenger enn et par minutter, men til og med jeg kjenner at jeg blir irritert når det drøyer opp mot 10 min.

PattiSmith2013-12-07 00:10
Antall innlegg: 198

Jeg synes 10 min. er veldig lang pause. Det kunne godt vært flere alternativ. OG! Det ville være fint om vi kunne se hvor mye tid som har gått.

divaen2013-12-09 12:17
Antall innlegg: 341

Hva er vitsen med pause i et spill som vare 6 min.

ljusnan2013-12-10 06:48
Antall innlegg: 175

Pause er en uting uansett - men jeg måtte faktisk be om pause i går. Forklarte hvorfor og det ble akseptert.

Ber man om pause uten å si hvorfor - avslår jeg alltid.

alone2013-12-10 23:55
Antall innlegg: 387

Ikke verre enn å godta eller ikke godta :)

sydama2013-12-11 09:37

Jeg godtar vanligvis ikke. Jeg spiller panikk fordi det er kjapt og da har jeg ikke lagt inn en pause som kan vare lenger enn selve spillet. Men jeg føler meg uhøflig når jeg ikke godtar forespørselen, og da lurte jeg på hva andre synes.

lakota2013-12-11 10:45
Antall innlegg: 42

Har et problem med at spillet noen ganger flyttes i vinduet uten at jeg kan klare å få det tilbake i fokus uten å skru av og på. De gangene det har skjedd - også i panikk - har jeg vært glad for motspillere som har akseptert pause. Hva er problemet med ett minutt eller to ekstra? Er det et problem, får man vel bare la være å akseptere. Et godt tegn egentlig at dette kan fremstå som et problem - det må bety et ellers problemfritt liv : ))

lups - Ikke medlem lenger2013-12-11 13:53
Antall innlegg: 105

Enig lakota,selv om jeg aldri spiller annet enn hurtig...kooooooser meg med ordspill.no:o)

sydama2013-12-11 17:59

Men Lakota, jeg vet jo ikke om det er nok med et minutt eller om motspiller må på do ( har faktisk hendt ) og blir borte i ti minutter. En ring e rå be om pause når det e rmotspillers tur til å legge ut, kanskje nevne hvorfor og takke når pausa er over, noe annet er å be om pause og komme med gretne kommentarer hvis jeg sier nei.
Det handler ikke om å ha et problemfritt liv, det handler om å ønske å styre spilletiden min selv.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?