Spillrom
Sjiraffen | 15 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 15 |
Mobilspill
Pågående | 8 882 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
TheOne | 2008-08-08 13:41 | |
Musikk Tenkte bare jeg kunne opprette en tråd om musikk! Hører bestandig på musikk mens jeg spiller. Synes SecondHand Serenade, All Time low, Billy Talent, Head Automatica & Escape the fate er best :-) Noen som liker de? Hvis ikke, hva liker du? ;-) | ||
Lynrask11 | 2008-08-08 23:34 | |
Hører du på musikk mens du spiller Ordspill, eller spiller du Ordspill mens du hører på musikk? Jeg spør fordi jeg begynte å spille Ordspill mens jeg tok en røyk på hjemmekontoret, mens nå røyker jeg mens jeg spiller Ordspill på hjemmekontoret :)). | ||
Nastyfjas | 2008-08-09 12:29 | |
jeg spiller ordspill mens jeg hører musikk^^ Jeg hører alltid på nrk mp3 via nettet, og da er det greit å ha noe å gjøre mens jeg hører musikk^^ | ||
TheOne | 2008-08-09 17:27 | |
musikken mens jeg spiller :-) Hehe, fikk ikke ordnet høytalere før etter jeg begynte å spille ;-) | ||
funkywrath | 2008-08-09 19:59 | |
Selv går det faktisk Billy Talent på anlegget just nu, men det går mest i Thrice, Chevelle, System of a Down, Explosions in the Sky for å nevne noen, samtlige tar rotta på Billy Talent ;) | ||
AaseB | 2008-08-09 20:07 | |
Dersom eg sett på "Ghost in The Machine" med gamle, gode Police, ordnar bokstavane seg automatisk i ord. Nesten. | ||
funkywrath | 2008-08-09 20:44 | |
chevelle: www.youtube.com/watc...9k 7arn27a8 Explosions in the Sky: www.youtube.com/watc...6U 4ez7AzKA System of a down: www.youtube.com/watc...E7 VwuJqApI Thrice: www.youtube.com/watc...Y1 SwqLOC3c | ||
SyntaxError - Ikke medlem lenger | 2008-08-09 21:44 | |
Mye bra musikk der funkywrath. Spesielt skal jeg høre mer av System of a down. | ||
Vattnisse | 2008-08-09 21:55 | |
Pearl Jam er løsningen til alt. For utenom suksess i ordspill da.... | ||
mazurka - Ikke medlem lenger | 2008-08-09 22:35 | |
Jeg hører på www.dansebandkongen.com,n år jeg spiller ordspill,kjempefin musikk. | ||
vuillard - Ikke medlem lenger | 2008-08-10 01:27 | |
System of a down er bra! Vet ikke om det hjelper på rankingen, men gjør godt i øret : ) | ||
vuillard - Ikke medlem lenger | 2008-08-10 01:33 | |
Og DeVotcKa med coverversjon av Velvet Undergrounds 'Venus in Furs' er øregodt : ) Ikke sikkert det hjelper på rankingen den heller.... www.youtube.com/watc...4C QEruH1JQ | ||
TheOne | 2008-08-10 11:40 | |
Escape the fate & Bullet for my valentine er mine favoritter :-) | ||
funkywrath | 2008-08-10 19:25 | |
System of a down er jo de mest kjente av overnevnte artister i tråden så langt, jeg synes det er moro hvordan de glimter til med tidvis utrolig melodiøse øyeblikk for å så brøle de vekk :p Om man går igjennom albumene og overser det politiske budskapet, så er det morsomt å se hvordan de eksperimenterer med både lydbildet og seg selv :) | ||
funkywrath | 2008-08-10 19:31 | |
Glemte å nevne Smashing Pumpkins :) www.youtube.com/watc...2s nP7rGP6g www.youtube.com/watc...re =related | ||
pig - Ikke medlem lenger | 2008-08-10 20:39 | |
Hører alltid på musikk mens jeg spiller ordspill, dette lar seg flott kombinere! Blant ovenfornevnte artister inneholder spillelisten både DeVotchKa og Explosions In The Sky (samt 788 andre spor :). Spillelisten består forøvrig av alt fra svært støyende musikk til treg og behagelig country, uten at jeg skal begynne å ramse opp. Må vel også være så ærlig å innrømme at det hender at jeg også svipper innom P3s nettradio iblant. :) AKKURAT NÅ er det 'Hangedup - View from the ground' som spilles! | ||
funkywrath | 2008-08-10 22:47 | |
moro å høre andre har oppdaget explosions in the sky også :) har hele discography'en, og masteren min er for det meste skrevet med dem i bakgrunnen :) Oppdaget de da jeg sultet etter Sigur Ros sin siste plate og lette etter noe annet melodiøst:) | ||
vuillard - Ikke medlem lenger | 2008-08-10 23:05 | |
Hm.. Explosions in the sky har det meste : ) Fra det som gir sug i sjelen til det som slår i magen, hihi. Her er en 'innledningsøvelse' for den som ikke kjenner dem: www.youtube.com/watc...re =related (ikke se på videoen, den er laget av noen andre) | ||
vuillard - Ikke medlem lenger | 2008-08-10 23:21 | |
ups... det var den samme som er lagt inn tidligere i tråden : ) | ||
pig - Ikke medlem lenger | 2008-08-10 23:51 | |
Explosions in the sky er definitivt et kvalitetsband, og sigur ros har sine øyeblikk. Men i det store og hele mener jeg personlig at begge disse blekner i forhold til gode gamle G.Y.B.E.! innen den sjangeren. :) | ||