Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 745 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-13 23:40 | |
![]() | Antall timer på ordspill Må si at når jeg ser på profilen min hvor mange timer det står man har spilt ordspill så blir man skremt rett og slett. Man spør seg om dette kan være riktig. Man kunne jo brukt tiden til andre ting. Produsert noe, noe annet som ville gitt en glede. Vurderer sterkt å bruke tiden til andre ting nå. Sikkert andre som har fått samme vekker. | |
| Yksi | 2014-03-14 07:34 | |
![]() | Kan jo være glad for at det ikke er pengespill. For da hadde jeg vært gjeldsslave for lenge siden... :o) | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2014-03-15 21:16 | |
![]() | Tenk på all hjernetrimmen da! Ville ikke vært foruten, og det er vel anvendt tid ;helsebringende! Så det er bare å fortsette og spille. | |
| Winston | 2014-03-15 22:07 | |
![]() | Godt jeg ikke tar tiden jeg bruker på kryssord og annet lesestoff..... | |
| ave - Administrator | 2014-03-15 23:19 | |
![]() | En liten trøst er jo at målingen først startet 06.02.10, så alle spilletid er jo ikke registrert........ | |
| GreteSB | 2014-03-16 05:45 | |
![]() | Så fint at du minte oss på det... ;) | |
| miamaria | 2014-03-16 12:45 | |
![]() | jeg er langt forbi det stadiet i livet da det kunne lykkes andre mennesker å legge skyldfølelse på mine skuldre. jippi! | |
| picassa | 2014-03-16 21:24 | |
![]() | James O,det er ikke noe aa bry seg om.Jeg har sittet her i 2155 timer.Det blir ca.3mnd. hehe jeg har spilt ordspill tilsammen i 3 mnd.uten pause. | |
| Cygnus | 2014-03-16 21:45 | |
![]() | Vi skal være glade for å ha en kjekk hobby som også holder hodet i trim! | |
| frida8 | 2014-03-16 22:07 | |
![]() | Hvis noen trenger å bruke mer tid på andre ting eller forsømmer noe viktigere ved å spille ordspill, så må de jo vurdere den saken selv... Hvis ordspill gjør livet rikere og hjernen friskere, så er det kanskje vel anvendt tid?? | |
| picassa | 2014-03-16 22:45 | |
![]() | Til tross for de 3 mnd.jeg har sittet og spilt ordspill,har jeg rukket aa produsere mange ting,baade med maling,strikkepinner og symaskin.Saa her finnes ingen daarlig samvittighet. Jeg koser meg og slapper av her inne. Takk til dere for alle gode kamper :) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-03-16 23:41 | |
![]() | I tiden mens jeg har spilt ordspill skulle man jo tro at man ble bedre til å løse vanlig kryssord, men jeg er faktisk blitt mye dårligere til å løse kryssord. Har selvsagt noe å gjøre med at jeg nå bare sjelden prøver meg på kryssord og før jeg begynte på ordspill i 2009 så løste jeg kryssord ca 1 gang i uka eller litt sjeldnere. Men når jeg nå prøver meg på de samme kryssordene i ukebladet Vi Menn som jeg abonnerer på så ser jeg at jeg nå er klart mye dårligere til å løse kryssord enn hva jeg var for ca 6 år siden. Så ovenfornevnte observasjon tyder jo på at selv om man blir bedre i ordspill så blir man ikke nødvendigvis bedre i andre hjernetrimmoppgaver. Nå må det tilføyes at jeg mener at man bruker ulike deler av hjernen til kryssord i forhold til ordspill. Ordspill krever mere fantasi og logikk, mens kryssord krever innlært hukommelse. | |