Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 745 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| sharia - Ikke medlem lenger | 2014-03-24 09:57 | |
![]() | Medspiller? Lurer på hvorfor enkelte vil ha medspillere, når de i utgangspunktet vil kjøre spillet helt for seg selv. Jada man spiller for å vinne, men ingen kan spille dette spillet helt for seg selv. Vi er alle avhengig av den andre for å få noe til her inne. Vet man kan spille for seg selv , men før eller siden står man da fast. Hilsen frustrert Sharia | |
| GreteSB | 2014-03-24 10:31 | |
![]() | Du kan jo velge hvem du vil spille med, da kan du unngå spillere du ikke liker spillestilen til. Alle er vi forskjellige. | |
| Torill | 2014-03-24 11:38 | |
![]() | Jeg vil mye heller ha en motspiller enn en medspiller. | |
| asina - Ikke medlem lenger | 2014-03-24 16:24 | |
![]() | Det vil så absolutt jeg også og innbiller meg at de fleste vil det. En gang ble jeg beskyldt for å spille "egospill" av en sint spiller og for å være "litt kort" som ikke greide å analysere mitt eget spill. Jeg svarte at det er klart jeg spiller egospill, hvis det er det samme som å gjøre sitt beste for å vinne. Jeg har mye igjen å lære og lærer spesielt mye av motspillere som er flinkere enn meg, og som jeg som oftest taper mot, (fins mange av dem!). Selvfølgelig har folk ulike spillestiler, og selvfølgelig er det helt greit. Tror ikke jeg har møtt noen jeg ville stengt ute pga. spillestilen, hvis jeg kunne (spiller på appen). | |