Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 747 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2014-04-08 01:58 | |
![]() | Bengaler Det har vært hyggelig å lese om dachse-eierne (og siden jeg har venner som eier dachs, kjenner jeg disse hundene som virkelige flotte dyr). Men nå ble jeg litt (egosentrisk) interessert - er det bengaleiere/elskere blant ordspillerne? For blant katter er bengalene i særklasse! Synes nå jeg da! Og har hatt alle slags katter - huskatt, perser, coon og altså bengal! | |
| Cygnus | 2014-04-08 12:29 | |
![]() | Huff da - ingen bengaleiere (eller bengalkjennere)??? | |
| AaseB | 2014-04-08 13:07 | |
![]() | Jeg har hørt om bengalsk tiger, om det er noen trøst?;-) | |
| Cygnus | 2014-04-08 13:30 | |
![]() | Stor trøst, AaseB! ;) | |
| picassa | 2014-04-08 13:54 | |
![]() | Cygnus,jeg vet ikke noe om bengalere,siamesere er min greie.:) | |
| frida8 | 2014-04-08 13:59 | |
![]() | Min huskatt er god som gull, kjælen og snill, og flink til å ta rotter og mus:-) | |
| picassa | 2014-04-08 14:00 | |
![]() | Naa har jeg vaert inne paa google og sett bilder av bengalkatt.de ser akkurat ut som de gamle gaardskattene vi hadde.Paa bildene da. | |
| Cygnus | 2014-04-08 14:14 | |
![]() | Bengaler har samme 'skriking' som vel siameserne gjør - og har ikke også siamesere 'mascara' rundt øynene, eller husker jeg feil? Det mest særpregete med bengalene er kanskje trangen til å hoppe og å være i høyden - helt under taket sitter vår på bokhyllene og ser triumferende ned på oss dødelige! | |
| picassa | 2014-04-09 19:26 | |
![]() | det finnes blant annet brunmasket og blaamasket siameser.Da er fjesene saa moerke atdet maskeres ikke spesielt rundt oeynene.Det er vel de blaa oeynene de er mest kjent for. | |
| Cygnus | 2014-04-09 21:01 | |
![]() | Vakre er de i alle fall. Men bengalene er nå min kjærlighet likevel! :) | |
| stumpeguri | 2014-04-09 21:21 | |
![]() | hei æ har en bengaler:-)Han heter Frosty...Nydelig leopardmønstret lysgrå og hvit...Han er nokså eiekjær og territoriell...Nå er han 6 år og har roet ned og ligger og snorker og later seg og er av og til ute og banker nabokatta :-) | |
| stumpeguri | 2014-04-09 21:26 | |
![]() | Når jeg snakker til han svarer han som oftest og liker og dilte etter på tur.Han er lett og ta med på tur og skjønner alltid at han ikke skal stikke av selv om det er ny plass.Han har vært med på mange reiser men trives nok aller best hjemme.Han var forøvrig med på en stor festival og satte seg foran scenen sammen med 1000 dansende mennesker og hørte og så KM Myrland før han kom luskende til lavoen :-)Han utrolig mange fine bilder av han så hvis du er interessert så kan jeg sende noen til deg. | |
| Cygnus | 2014-04-09 21:38 | |
![]() | Så kjekt! Hvor kom Frosty fra? Vår sita sine søsken hadde F navn (vi døpte henne om til et indisk (bengalsk) navn! | |
| stumpeguri | 2014-04-10 05:25 | |
![]() | han kommer fra en oppdretter i sverige,beatrice lindberg...truur æ d va ho heter...ska leite frem papiran en dag og se :-) | |
| jonassindre - Ikke medlem lenger | 2014-04-10 18:37 | |
![]() | MeNer der de snuske små blåe Bengaler...soM--- dattera mi har pga allergiske unga??..OSCAR og KAOS | |
| Cygnus | 2014-04-10 18:55 | |
![]() | Jeg visste ikke en gang at det fantes blå bengaler før du skrev det - men leser nå at det skjer nå og da at en får blå. Bengaler er kjent for å være bedre enn de fleste katter for allergikere - går det bra i din familie? | |