Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående9 027

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Vibeke Aars2008-08-11 20:10
Antall innlegg: 18

innlogget i flere rom
Jeg har notert at etpar spillere har logget seg inn i opptil fire rom samtidig, og har åpnet for spill i flere av dem. Det sier seg selv at hvis vedkommende er opptatt med spill i et rom blir det vanskelig å få "napp" på vedkommende et annet spill som står på vent. Utrolig kjipt - går det ikke an å ta et spill ad gangen?
 
Kikken2008-08-11 20:27
Antall innlegg: 25

Går det ann å være innlogget i flere rom samtidig da?? Hvis jeg prøver på det vil jeg bli utlogget fra det forrige spillrommet samtidig som jeg kommer inn i det nye
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-08-11 20:34
Antall innlegg: 1944

Hvis man går direkte fra et rom til et annet, uten å lukke det første, kan det noen ganger se ut som man fortsatt er der man gikk fra.
Det som kan skje for spilleren det gjelder, er at rankingen kan gå i kluss. Øker man rankingen i et rom og går tilbake til et rom man hadde dårligere ranking i kan denne bli stående, når man spiller her.
Viktig å lukke etter seg og ta med seg rankingen.

Om noen oppdager at en spiller står i flere rom, kan dere gi beskjed til en spillvert. Vi kan se på profilen hvilket rom han/hun egenlig oppholder seg i, og kaste ut fra de/det andre rommet.

Det er jo kjedelig at spill står åpene når ingen er der.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?