Spillrom
| Sjiraffen | 3 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 771 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| gurianna - Ikke medlem lenger | 2014-07-31 01:06 | |
![]() | sjikane Spilleren Techicals er i farta igjen ,med sine særdeles "flotte" komplimanger ang. det man eventuelt har,eller ikke har oppi hodet,osv,osv | |
| Cygnus | 2014-07-31 01:14 | |
![]() | Du må melde fra til spillverter om slikt. Kanskje lurt å ikke spille med de du har opplevd som ubehagelige! | |
| gurianna - Ikke medlem lenger | 2014-07-31 01:31 | |
![]() | Ja,det er jo vanskelig og velge bort,ettersom vedkommende stadig skifter spillerprofil :( | |
| Obelix | 2014-07-31 01:38 | |
![]() | Spilte også nettopp mot denne personen og ble kalt både det ene og det andre før han/hun avsluttet spillet. Men jeg har gjort som Cygnus foreslår, kontakte en spillvert så får vi se hva som kommer ut av det. Synd at dem ikke kan sperre IP adresser. | |
| oLaLaLaLa | 2014-07-31 01:46 | |
![]() | Ja , hadde jeg sett dette innlegget før jeg startet å spille nå så hadde jeg vært spart for "gleden" av å spille med nettrollet...techicals har jo ikke så stort ordforråd stakkars. Trekker egenlig bare på smilebåndet. Regner med at spillvertene vet om denne brukeren nå så da er det vel ikke noen vits i å melde ifra? | |
| Obelix | 2014-07-31 01:51 | |
![]() | Det skader sikkert ikke, men dette er sikkert en person som oppretter nye profiler like fort som spillvertene sletter profilen. | |
| CaB | 2014-07-31 03:58 | |
![]() | Technicals er problembrukeren vår. Se denne tråden: www.ordspill.no/foru...ad id=11026 | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.