Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 773 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| trymare | 2014-09-08 15:20 | |
![]() | Passive spillere med høg ranking Hei! Jeg har titta litt på topplisten, og lagt merke til at det er flere i toppen der som ikke har spilt på flere måneder, men som likevel står på topplista over høgest ranking. Jeg synes dette er litt synd, og jeg meiner at folk som ikke har spilt et ranka spill på over en måned skal bli fjerna fra topplisten. Det bør ikke holde bare å være pålogga/kun spille uranka spill, meiner jeg. Veit ikke hva dere syns om dette, sjøl synes jeg i hvert fall det er på høg tid å gjøre noe med det nå. | |
| GreteSB | 2014-09-08 15:27 | |
![]() | Dette har vært tatt opp mange ganger tidligere. De eneste som kan gjøre noe med dette er utviklerne. Det er tatt opp med de. | |
| alone | 2014-09-08 16:25 | |
![]() | Veldig enig med trymare :) | |
| Cameleon - Ikke medlem lenger | 2014-09-08 19:25 | |
![]() | kjipt å bli liggende i koma da | |
| July1776 | 2014-09-08 19:41 | |
![]() | Off topic: Det hadde vært kult med en egen måneds-raking som rangerte spillerne etter antall spilte kamper. Den 1. hver måned kunne lista blitt nullstilt igjen, på den måten hadde de som spiller mye fått muligheten til å konkurrere om å nå toppen på en liste, iallfall for en måned. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-09 13:31 | |
![]() | Artig forslag, July1776. Vi noterer oss det, men det er som nevnt avhengig av hva vi kan få utviklerne til å ta tak i. | |
| trymare | 2014-09-18 23:58 | |
![]() | Da bør noe bli gjort da, eventuelt kan jo dere bare overta myndigheten over slike oppgaver, som for eksempel rankingsystemet? For dette dere kommer med er bare ord, ikke handling. Og det synes til å være langt mellom ord og handling i dette tilfellet... | |
| Cygnus | 2014-09-19 00:37 | |
![]() | hallo, trymare - det er faktisk utviklerne som 'har myndigheten'! | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-09-19 06:47 | |
![]() | Det plager ikke meg så mye at folk står høyt på topp 100-rankinglista uten å ha spilt på flere måneder. Men for å være ærlig så tror jeg at årsaken til at de ikke spiller med profilen sin er at de liker å se seg selv høyt på rankinglista og de vet at om de begynner å spille så vil de sannsynligvis synke drastisk i ranking fordi det har stadig blitt vanskeligere å opprettholde en høy ranking da folk stadig blir flinkere å spille ordspill. Og det er jo litt trist å tenke på at folk kan ha en slik holdning, så når det kommer til stykket så går jo dette verst utover dem selv i og med at dem påfører seg selv denne lite attraktive holdningen. jaja :) | |
| GreteSB | 2014-09-19 10:18 | |
![]() | Hva mener du vil skal gjøre, trymare? Si til eierne at vi tar over og programmerer om sånn som vi vil ha det? Det er Aftenposten, snart Betapet som er eierne av denne siden, utviklerne sitter hos Betapet. Det eneste vi kan gjøre er å formidle ønsker. | |
| Happy4You | 2014-09-19 15:10 | |
![]() | Betapet har tatt over nå. Men hvis mange av dere spillværter kan foreslå samme ting, kanskje det da blir fortgang i saken ;)? Trymare og july hadde noen gode forslag ja | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-19 15:18 | |
![]() | Tro meg, Happy4You. Dette, og mange andre ting har vært tatt opp i samlet flokk mange ganger. Og til slutt er det en grense for hvor mye vi kan fortsette å mase på de samme tingene om og om igjen, så lenge det ikke er ønskelig fra eiere/utvikleres side. Vi spillverter (som bare er vanlige spillere, akkurat som dere) har verktøy og ressurser til å ta oss av det vi kan kalle "daglig drift" her inne, men har ingen muligheter for å selv kunne endre på noe på selve siden. Når det er sagt, så har vi som representanter for alle spillerne på denne siden en kontinuerlig dialog med eiere og utviklere, og vi gjør så godt vi kan for å forsøke å overbevise de der vi har ulike syn på ting og tang. Mer enn det kan vi ikke gjøre. | |
| Happy4You | 2014-09-19 15:24 | |
![]() | Jeg skjønner det Erik, ville bare påpeke at dette var to gode forslag ;) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-10-09 08:52 | |
![]() | Foreslår at de som står blant de 100 beste på rankinglista og som ikke har spilt med profilen sin på mer enn 5 mnd tar og spiller noen matcher med vilje veldig dårlig slik at de ender opp med en poengsum som er dårligere enn de 100 beste sånn at topp-100 lista blir ren igjen. Sikkert flere enn meg som tenker at dette er lurt. Nå har i alle fall noen (jeg) nevnt dette. | |
| Kvilepool | 2014-10-09 21:54 | |
![]() | Eventuelt kan de ta å spille noen matcher med vilje veldig bra slik at de forsvarer plassen sin :-) | |
| Ø N | 2014-10-10 13:12 | |
![]() | Bare en tanke som slår meg..... Hvis en rekord blir stående over lang tid så er dette ett tegn på at ingen er gode nok til og slå denne ? Altså når ingen er gode nok så skal gamle rekorder strykes..... Oki hvis dette prinsippet skal følges innenfor alt så er det mange rekorder som må strykes rundt omkring i verden Hva med og prestere bedre selv og på denne måten bli best istedenfor og få strøket de beste ? Ler og ønsker alle en fortsatt fin Fredag og god helg :) | |
| Cygnus | 2014-10-10 13:15 | |
![]() | Bra innlegg Ø N | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2014-10-10 13:18 | |
![]() | Trykker liker på den, Ø N! | |
| GreteSB | 2014-10-10 14:05 | |
![]() | Du har så rett, Ø N! "Liker" | |
| CleverDuck | 2014-10-10 14:12 | |
![]() | Hei alle! Først må jeg si at Ø N er min helt :) Så må jeg prøve å forsvare meg da jeg med min 11 plass-og som passiv spiller- er en av de angrepne her i tråden. Grunnen til at jeg ikke lenger spiller er simpel, jeg har ikke pc! Men en dag er jeg vips tilbake og spiller på nett, og da ville jeg rett og slett blitt dritsur om jeg så at statistikken min var blitt sletta! Nettversjonen overgår app'en med høye kneløft, så det å være tilbake å knive i panikkspill, er rett og slett alene proriteringen verdt å kjøpe en ny laptop :) Som Ø N sier, bli bedre selv og fortjen din plass blandt topp100 ;) God helg! CD | |