Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 773 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-15 23:01 | |
![]() | Hva skjer i Sverige? Først får Sverigedemokraterna over 13% av stemmene i valget, bare for at den nyheten nærmest toppes av denne avisavsløringen som forteller oss at det kom flere søknader til årets Paradise Hotel enn til landets lærerhøyskoler! nyheter24.se/noje/ka...rh ogskolan Har svenskene gått av hengslene? | |
| Cygnus | 2014-09-15 23:23 | |
![]() | Ja!! Haven't we all???? | |
| Winston | 2014-09-16 09:22 | |
![]() | Løfven får problemer med å danne en regjering, ikke vil han samarbeide med Venstre og ikke med Sverigedemokratene. Patetisk med hans utstrakte hånd....... | |
| Cygnus | 2014-09-16 12:22 | |
![]() | Og hva synes du, Winston, at han skulle gjøre! | |
| Randien | 2014-09-16 14:06 | |
![]() | ...kanskje det er for strenge krav for å komme inn på lærerhøyskolen og de må ta til takke med "paradis-skolen "..???? Da blir de jo kjendiser på lik linje med politikerne... | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-16 19:31 | |
![]() | Hadde det enda vært så vel, Randien.... www.dn.se/nyheter/sv...li -larare/ " DN kan i dag visa att söktrycket nu är så lågt att i princip vem som helst kan komma in. Det räcker med att skriva ett högskoleprov utan att ens läsa frågorna. Höstterminen 2012 antogs 123 personer till landets lärarutbildningar med resultatet 0,1 på högskoleprovet. De antogs enbart tack vare resultatet. Så lågt betyg skulle man inte ens uppnå genom att svara slumpvis på frågorna. Som jämförelse skulle en elev som väljer svarsalternativ ”C” på samtliga frågor få betyget 0,4 på det senaste provet. 2,0 är maxpoäng." Skremmende? Ja! | |
| Emmas | 2014-09-16 21:03 | |
![]() | JA! | |
| Cygnus | 2014-09-16 22:26 | |
![]() | Og tro ikke at det er bedre i Norge egentlig!!! | |
| Randien | 2014-09-17 09:19 | |
![]() | Herlighet - håper inderlig at det kreves andre opptakskrav til lærerskolene i Norge, for dette var jammen skremmende lesning ! Hvordan blir fremtiden for disse elevene når hvem som helst kan bli lærere ? Vi vet jo av erfaring at ikke alle lærere passer til å være lærer ! | |
| Cygnus | 2014-09-17 09:50 | |
![]() | Opptakskravene er ikke sånn som dette er beskrevet, men holdninger til krav osv kan en si ligner | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-09-17 09:57 | |
![]() | Det er vel de andre partienes naivitet i innvandringspolitikken som gjorde at Sverigedemokratene fikk hele 12,9 % av stemmene og mer enn doblet seg siden forrige valg. Folk flest som stemmer sverigedemokratene mener at de ikke har noe imot utlendinger og innvandring som et element i seg selv, men når det dannes ghettoer med innvandrere og det ikke finnes statlige og regionale samfunnsapparater som sørger for en god integrering av innvandrerne så forverrer dette det svenske samfunnet med økt kriminalitet og økt utrygghet. Derfor har Sverigedemokratene fått så mange proteststemmer. | |
| TPB - Ikke medlem lenger | 2014-09-17 10:14 | |
![]() | Ja, det er selvfølgelig alle andres feil at folk slutter opp om et langt på vei fascistisk parti. Har de kun stemt som en reaksjon på andre, og ikke ut fra troen på egen ideologi og politikk? | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-09-17 15:14 | |
![]() | Tror ikke man skal stupe inn i fordommenes verden før man har satt seg inn i saker og ting: no.wikipedia.org/wik...mo kraterna | |
| TPB - Ikke medlem lenger | 2014-09-17 15:29 | |
![]() | Er det Sverigedemokratene du snakker til? Noe mer fordomsfullt er vanskelig å finne. | |
| Cygnus | 2014-09-17 16:17 | |
![]() | Ja nå lurer jeg på hva du mener, JamesO! | |
| Krazy8 | 2014-09-21 07:38 | |
![]() | SD vill minska på invandringen och i stället satsa pengarna på vård och äldreomsorg. Mycket bra tänkt. Har ni varit i Sverige på länge och sett hur det ser ut i storstäderna? | |
| AaseB | 2014-09-21 10:39 | |
![]() | Nei, jeg har ikke vært der. Du må gjerne opplyse meg om hvorfor SDs løsninger appellerer til så mange. | |
| Krazy8 | 2014-09-21 16:32 | |
![]() | Det skrev jag i första meningen i första inlägget. Märker att du redan har en åsikt trots att du säger att du inte varit i Sverige på länge. Det är ingen ide att försöka förklara nåt åt inskränkta personer. Det blir bara tjafs.. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-21 17:02 | |
![]() | Jeg har vært mye i Sverige. Da særlig i Gøteborg hvor jeg har familie. Og det ER et sorgens kapittel hvordan enkelte tidligere så trivelige bydeler nå nærmest har blitt de reneste ghettoer med stadig uro og skyhøy kriminalitet. Men, så kan man jo spørre seg om å drive med regulær hatretorikk og billige politiske poenger på innvandrernes regning er løsningen her. | |
| AaseB | 2014-09-21 17:04 | |
![]() | (Du kan jo prøve å forklare for andres skyld, det kan jo være folk her som ikke er så innskrenka som meg.) Jeg har fått med meg at dere har problemer i storbyene, selv om jeg ikke har vært i Sverige på en god stund. Vi har aviser og TV og slikt her. Men at det er 13% av dere som tror at dette partiet skal kunne løse problemene, forstår jeg bare ikke. | |