Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 773 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Happy4You | 2014-10-18 15:53 | |
![]() | Høstkant Hei alle glupe ordspillere. Nå nylig jubla jeg over bingoen Østkant, som jeg hadde i hånda, men den kom aldri ut. Istedet skreik jeg fordi jeg fikk lagt Høstkant.... Og både jeg og min mor (som jeg spiller med) lurte på hva i alle dager dette var... Jeg har både lett og grubla og søkt på Google.... Men ingen svar får jeg. Så dere glupinger der ute... Hva betyr egentlig HØSTKANT. Ga meg 98 poeng, men vet ikke hva jeg er. Hilsen en stolt Bingoeier H4Y | |
| BeeJay | 2014-10-18 17:15 | |
![]() | 1 resultater for høstkant Ikke vet jeg, men gjetter på at det er en plante eller har noe med planteriket å gjøre, ut fra søksresultat som kopiert inn under ;) Grt m bingo! ;) attachment_id=1583 - scrabbleforbundet.no ... høstgress/høstgras s. høstgrime s. høsthamn/høsthavn s. høsthavn/høsthavn s. høsthogst/høsthugst s. høsthugst/høsthogst s. høstis s. høstkant s. høstklar adj. www2.scrabbleforbund...-j uli-2012 | |
| Kirsti | 2014-10-18 21:35 | |
![]() | Søkeresultatet er fra listen over ord som ble lagt inn i ordlisten i 2012. Da la vi blant annet inn alle de sammensatte ordene i Tanums som begynner på "høst", og høstkant er altså et av disse. Og høstkant er det samme som høstpart - man kan si at noe skjedde på høstkanten eller på høstparten, og det betyr at det skjedde et stykke utpå høsten. | |
| Happy4You | 2014-10-19 13:56 | |
![]() | Takk for svar Kirsti. ;)! Jeg fant også den sia BeeJay ! ;) | |