Spillrom
| Sjiraffen | 17 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 17 |
Mobilspill
| Pågående | 8 596 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-11-07 09:32 | |
![]() | Reklame for ordspill Oppfordrer herved alle med Facebook-profil til å drive reklame for ordspill.no med link til ordspill.no på sin egen profil. Når dere har gjort dette så gi gjerne melding her i denne tråden. Så kan hende det kommer flere ordspillere til. Skal nå anbefale ordspill på min FB-profil med link til spillet. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-11-07 09:43 | |
![]() | www.ordspill.no/startpage _no/ | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-11-07 11:31 | |
![]() | Fint initiativ, JamesO. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-11-07 12:10 | |
![]() | Jeg er jo administrator på FB for mange ulike grupper, den største med ca.4000 medlemmer der man har sneket inn litt reklame for ordspill.no, så man håper jo at dette har litt effekt da. | |
| bris1 | 2014-11-07 14:54 | |
![]() | Hei James, jeg har jo ikke det største antall venner på FB, men jeg har nå kopiert og lagt ut linken din. Og glemte i farta å be mine venner dele, men det skal jeg fikse nå. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-11-07 15:02 | |
![]() | Fint bris1 ... | |
| kuami | 2014-11-07 20:32 | |
![]() | Er nok ikke på facebook, men reklamerer likevel så godt jeg kan.... | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-03-29 11:20 | |
![]() | Ja nå er det lagt ut reklame i en av JamesO sine FB-grupper for ordspill. Denne gruppa har over 6000 medlemmer. | |
| 1976kjell | 2018-03-29 20:03 | |
![]() | Da var reklame lagt ut. Også med beskjed om at det er cup/turnering hver Søndag | |
| ingeralice | 2018-03-29 22:31 | |
![]() | Er på Facebook og har kopiert linken. Lykke til!!! | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-25 13:26 | |
![]() | Ja nå var jeg inne på startsiden min på Facebook og la inn link til ordspill.no på 21 ulike steder, som en kommentar, hos både enkeltpersoner , sider, grupper, reklameannonser ….. Så får vi håpe det kommer flere spillere på pc Oppfordrer andre til å gjøre det samme. Husk at nå er vi så få spillere at om vi blir færre så kan vi komme inn i en ond sirkel der det går ned mott null spillere, fordi ingen orker å sitte i timesvis å vente på en å spille med. | |
| GreteSB | 2019-07-25 14:25 | |
![]() | Jeg glemte pc-en min på Kypros, men jeg lover at når jeg drar hjemover til høsten at jeg skal spille litt på pc igjen! Kors på halsen! :) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-25 17:07 | |
![]() | Jeg får i hvert fall alltid noen å spille med ganske raskt, og det er fordi de fleste spille hurtig/stress/lyn, og IKKE panikk! Så kanskje du skulle begynne å spille LYN Jensi? | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-25 17:56 | |
![]() | Når jeg spiller Lyn så gå det så sakte at jeg føler jeg kaster bort tida. Når jeg spiller panikk så pleier jeg ofte å se på TV samtidig når jeg spiller og i tillegg tenker på noe annet, så hjernen min er i høygir... Ikke for å skryte, bare forsøker si hvordan det er. Lyn føles så alt for sakte ... | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-25 18:02 | |
![]() | Vel, kaste bort tida er jo ikke bra! MEN, det er jo alltid mulig å gjøre andre ting mens man spiller. Jeg tar meg litt mat/hunden får litt oppmerksomhet og mat... og kanskje jeg tenker på andre ting innimellom. Men, vi er i hvert fall enige om at det er litt for få spillere her inne nå. Kan man vente noe annet sånn midt i ferietida? Og så er det jo oftere flere om kveldene. Når høststormene setter inn, da er Ordspill trøsten! Men nå er det så mye annet som skjer. | |
| gmw | 2019-07-25 18:33 | |
![]() | Har delt på min FB akkurat nå. Spennende om det gir respons | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-07-25 18:42 | |
![]() | Jo jeg burde vel kunne spille lyn også , som du sier Ordputter, man kan jo gjøre noe annet samtidig som man spiller. Mitt forrige innlegg var nok litt skrytende , men samtidig forklart slik jeg føler det | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-07-25 21:23 | |
![]() | Hehe- ja, som en nødløsning! | |
| GloriaM | 2019-09-23 10:40 | |
![]() | Kjempebra tiltak fra James. I gamledager ble det fullt i sjiraffen på ettermiddagen. Spilte mest i Krokodillen mener jeg å huske. Det var tider det :) Håper virkelig flere kommer, men enig med Ordputter: Det er lettere å få med noen på et langsommere spill enn panikk. Skjønner ikke helt hvordan du klarer det, Jensine! | |
| Cygnus | 2019-09-23 12:58 | |
![]() | I gamle dager, Gloria? I mars, da du ble medlem! ; ) Hvem var du før, tro??? | |