Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 722 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wencharnesen | 2014-11-17 13:37 | |
![]() | Brikkemajoren Kjære Brikkemajor ! Nå har jeg spilt på App i snart 14 mndr. I alle disse mndr har jeg spilt med en person hver dag.Hvordan kan det ha seg at jeg stort sett får utdelt "dårligere" bokstaver enn den personen ? Er årsaken at den personen har høyere rating enn meg ? Jeg vinner jo av og til, men sjelden. Og erfaringen står det ikke på. Blir litt lei. Hilsen meg ! | |
| Brikkemajor - Ikke medlem lenger | 2014-11-17 13:50 | |
![]() | Kjære Wenche Du har kanskje ikke fått med deg at jeg er svært glad i banankake? Hilsen Brikkemajoren | |
| Cygnus | 2014-11-17 13:51 | |
![]() | Dessverre, Wencharnesen, så må jeg fortelle deg at jeg har dårlig erfaring med brikkemajoren, han lar seg ikke røre av mine små tragedier iallefall - kanskje han blir vennligere mot deg? :) | |
| wencharnesen | 2014-11-17 13:56 | |
![]() | Jeg sender over en kake og håper det blir bedre :-) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-11-17 14:18 | |
![]() | Kan jeg bare skyte inn at dersom man ikke har adressen til Brikkemajoren, så kan man bare sende de kakene til meg, så skal jeg sørge for at vår kjære major får videresendt et kakestykke. | |
| wencharnesen | 2014-11-17 14:39 | |
![]() | Den er grei Erik75 :) | |
| berita | 2014-11-17 16:03 | |
![]() | Hei, wencharnesen, kan det være en mulighet for at den personen du snakker om, er bittelitt (eller kanskje litt mer enn det?) flinkere enn deg? Insinuerer ingenting, men det var dette med høyere ranking, da....:-). | |
| wencharnesen | 2014-11-17 16:36 | |
![]() | Ingen ting som tyder på det. Det går strykende når brikkemajoren spiller på lag med meg. Det er bare alt for sjelden. | |
| berita | 2014-11-17 17:31 | |
![]() | Da er mitt beste råd at du, øyeblikkelig og uten nåde, sier opp spillkontrakten med den personen og finner noen andre å spille med. Høres absolutt ut som vedkommende står i ondt ledtog med den mye omtalte brikkemajoren! | |
| lups - Ikke medlem lenger | 2014-11-18 10:55 | |
![]() | Spill i vei og ikke la disse brikkemajordiggerene med banan eller uten få dominere din spill glede.....Lykke til | |