Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 8 396 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
jonbang | 2014-11-20 15:58 | |
![]() | Antall brikker Hva slags ingeniør er det som har kommet på å få flere brikker i spillet? Å da tenker jeg spesielt på at det er 6--seks---I'er....? Samme med økningen av poeng på enkelte bokstaver...Jeg syns det var bedre før de gjorde dette. En annen ting jeg lurer litt på er: Jeg vet det finnes en plass på nett hvor man kan skrive inn bokstavene man har så kommer det forslag til ord. Er ikke det på en måte litt juks? Eller i beste fall dårlig gjort overfor motspilleren? Jeg liker å spille for da får jeg brukt mine evner til å kunne bruke de ordene jeg kan..MEn mulig jeg er litt gammeldags der....:-) | |
GreteSB | 2014-11-20 16:03 | |
![]() | Hvis man bruker en sånn side, eller hjelpemidler i det hele tatt, er det juks og medfører utestenging. | |
GreteSB | 2014-11-20 16:05 | |
![]() | Ordspill.no er en spilleside som tilbyr muligheten til å spille for moro skyld, og i trivelige og avslappende former. Alle er like velkomne, uavhengig av hvor høy eller lav ranking man har. Dette er først og fremst en morsom lek! Til tross for dette forekommer det av og til problemer med juks og mistanker om juks i Ordspill. Vi ser på det som en selvfølge at dette er en spillsite der mennesker møtes og spiller ærlig og redelig. Da dessverre ikke alle spillerne nødvendigvis forstår dette, vil vi være tydelige på det følgende: - Det er IKKE tillatt å bruke hjelpemidler i form av ordsøkeprogrammer eller ordlister under pågående spill! - Det er IKKE lov å spille fiksede kamper mot venner - eller egne "søppelkontoer" - med det formål å få opp rankingen på en annen spillekonto. - Det er IKKE lov å manipulere topplistene, deriblant: Avtale overgivelse av elefantmedaljen eller beholde den innenfor en valgt gruppe brukere Manipulering av kampligaen Manipulering av bingotoppene, for eksempel ved å spille mot seg selv, eller ved å avtale spill med andre spillere, som legger opp til bingoer med høy poengsum Dersom spillverter eller administratorer mistenker juks, vil brukeren kunne motta en advarsel, men krav om å forklare mistenkelige spill. Dersom det avdekkes juks direkte, eller en brukers kampstatistikk og/eller kampresultat tilsier at det åpenbart er jukset, vil dette medføre at burkerprofilen blir suspendert. I alvorlige tilfeller eller gjentagende tilfeller kan brukeren bli utestengt fra Ordspill.no. OBS! Det er heller ikke tillatt å anklage andre spillere for juks. Denne regelen gjelder uten unntak. Alle spørsmål om mistenkt juks skal håndteres av Ordspill.nos overvåkningsfunksjon. Juksanklager direkte mot andre spillere kan føre til advarsel eller stenging av spillkonto. Hvis du mistenker en annen spiller for juks: Kontakt en spillvert, eller send en mail til ordspill@betapet.com | |
lups - Ikke medlem lenger | 2014-11-21 11:20 | |
![]() | Skulle tro det var penger med i ordspill...Flere som kommer innpå juks og mistenkeligheter angående ord som motspiller ikke forstår fnugget av... Noen mennesker kan faktisk flere ord enn du kan !!!!Sånn er det bare...Men for noen så er faktisk misunnelsen større enn sexdriften.... Bare til en orientering...Vår statsminister er medlem og spiller her ...... | |
Cygnus | 2014-11-21 17:06 | |
![]() | Jeg trodde det var Wordfeud hun spilte - med sin søster, sa hun en gang! | |
lups - Ikke medlem lenger | 2014-11-21 17:26 | |
![]() | Oki Cygnus det kan godt være :) Tar feil rett som det er jeg :) | |
Cygnus | 2014-11-21 17:35 | |
![]() | Jeg og, lups! God helg! | |
Cygnus | 2014-11-21 17:36 | |
![]() | I alle fall utelukker jo ikke det ene eller det andre!!! ;) | |
lups - Ikke medlem lenger | 2014-11-21 21:51 | |
![]() | Nei sant det God helg til deg og dine.. | |