Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 709 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Krepsefrua | 2014-12-04 21:07 | |
![]() | Er det lov å si, at jeg SAVNER ordspillgjengen her og så vil jeg ønske dere alle en god førjuls-strid :) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-12-05 00:37 | |
![]() | Klart det er lov! Og ditto :) | |
| GreteSB | 2014-12-05 08:20 | |
![]() | Skjønner deg godt, Krepsefrua, savner tiden da sjiraffen var full. Når det er sagt, jeg spiller veldig lite selv på pc, mest når jeg er alene. Det er asosialt å sitte foran skjermen hele tiden, min samboer blir smått irritert når jeg ikke svarer eller hysjer på han. Og jeg blir irritert av TV-en som forstyrrer! Derfor spiller jeg mer på app-en, selv om det ikke kan sammenlignes med å spille på tid. Jeg skal skjerpe meg og gå inn for å spille ihvertfall noen spill om dagen. Ha en fin førjulstid selv! :) | |
| Cygnus | 2014-12-05 08:26 | |
![]() | Ja god førjul, Krepsefrua - og alle! Jeg synes også pc-spill er best - men det blir lett å ty til appen. | |
| Krepsefrua | 2014-12-05 11:48 | |
![]() | Ja for min del, har nesten ikke fått spilt siste uken noe særlig, er kjempetravel tid denne tiden :) Og, takk :) | |
| higard | 2014-12-05 13:56 | |
![]() | takk for hyggelig hilsen :-) æ for min del e ferdi m julebaksten :-) gir bort bakst i julegave t 5 stk, så da e d bærre ongan å handle julgava t. enkelt :-) hyggelig førjulsti t aill sammen i ordspill :-) | |