Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 709 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Breath | 2014-12-05 16:06 | |
![]() | Hvordan fjerne avsluttede spill på Iphone 5? Den senere tid har det blitt umulig å fjerne avsluttede spill på iphone, der de har blitt liggende nederst i mengder og dager før de har latt seg slette. Dette er irriterende. Hvordan kan en få de sletta straks en er ferdig med spillene, og hvorfor blir de hengende slik? | |
| GreteSB | 2014-12-05 17:18 | |
![]() | De skal forsvinne av seg selv etter 48 timer. Jeg har iphone og fjerner de selv uten problemer med en gang spillet er ferdig. Jeg vet ikke hva som har skjedd hos deg. Hvis det ikke retter seg får vi håpe utviklerne hos Betapet har en løsning. Hvis du ikke har oppdatert, kan du jo forsøke det. | |
| Breath | 2014-12-05 19:32 | |
![]() | De forsvinner etter så lenge, men tidligere kunne en slette de straks de var avsluttet. Hvorfor skal de henge der så lenge etterpå? | |
| Breath | 2014-12-05 19:34 | |
![]() | Den er oppdatert, og jeg får ikke sletta de selv umiddelbart etterpå. Når et spill er ferdig og jeg lukker det så popper det opp igjen så jeg må trykke ferdig enda en gang. Slik var det ikke før. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-12-05 20:22 | |
![]() | Muffens. Vi får sende en melding til utviklerne og se om de har en forklaring. | |