Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Leopold | 2008-03-16 17:54 | |
![]() | Frekke folk. Hei Det er ikke så lenge jeg har vært med her. Men på den korte tiden har jeg allerede opplevd at folk kan være ganske frekk i det de skriver. Jeg har blant annet fått beskjed om å stikke til H.... fordi jeg ikke var av god nok rating. Det er ikke særlig sportslig. Alle må begynne ett sted. La dette være ett spill man kan kose seg med ikke bare en ny måte å være frekk. Det må være lov å prøve seg. | |
| LaBarca | 2008-03-16 18:46 | |
![]() | Barnslig og usportslig opptreden. Dette er tross alt en lek. | |
| JayBro | 2008-03-16 19:11 | |
![]() | Hvis noen ber deg dra til H... fordi du i deres øyne ikke har god nok rating, er det langt over grensern for hva slags oppførsel som tolereres her inne. Ta gjerne kontakt med en admin/forumvert (det er som regel minst én pålogget) hvis noe slikt skjer igjen, så tar vi det videre med vedkommende. | |
| Leopold | 2008-03-16 20:03 | |
![]() | Takker for rådet det skaljeg gjøre. Det er tross alt bare ett spill. Skjønner at man kan tape rating på å spille med en med lavere rang men det er bare ett spill som man skal kose seg med. Høflighet gjelder her som andre steder:) | |
| Hedda | 2008-03-19 11:24 | |
![]() | Det er best å være hyggelige mot hverandre her. Om noen har skrevet "hei" når de begynner å spille en kamp, er det fint å svare. Man skal være snille :) | |
| JayBro | 2008-03-19 13:38 | |
![]() | Enig, Hedda, jeg blir alltid litt overrasket når jeg spiller mot noen som hverken hilser eller takker for spillet. Det er selvsagt ingen tvang her i så måte, men vanlige høflighetsregler burde jo gjelde her som ellers:) | |
| Hedda | 2008-03-19 18:35 | |
![]() | Mhm :) Om dette gjentar seg på samtlige personer ( om noen sier ifra til dere ledere ), at de har vært frekke/ slemme o.s.v , synes jeg de burde utvises fra Ordspill hvis de ikke endrer seg og blir snille :) Men det blir jo litt dumt også da "/ m.v.h -Hedda | |
| Suann | 2008-03-21 22:15 | |
![]() | Ja det minste man burde kunne forvente seg er at man viser vanlig folkeskikk. Men desverre er det her som ellers i livet, alltid noen som vil forsure miljøet. Får håpe at vi kan få ha en hyggelig tone her inne. Synnes også at det bør kunne forventes at man takker for kampen og ikke bar "stikker av" når kampen er over. Hva mener dere? | |
| Hedda | 2008-03-21 23:05 | |
![]() | Jeg synes absolutt at man skal si hei og takke for kampen. Det løfter litt på humøret, og som du sa, det er vanlig folkeskikk. det blir mye koseligere her inne da. Om alle respekterer hverandre og sånn. Istad spurte jeg noen om hva et ord betydde, og da svarte en annen: Grow up! Det er ikke no kult. Det er mer frekt. da trenger ikke "han" å bry seg, da kan han heller tenke det. Han trenger ikke å skrive det til oss andre. Det er uinterresant. -Hedda | |
| Hedda | 2008-03-22 17:53 | |
![]() | Sorry, jeg ser nå at det jeg skrev ble litt feil. Sånn var det: Noen spurte hvorfor jeg trykka på nekt knappen, når de spurte om jeg ville spille med dem. De ble litt småsure, og jeg svarte at jeg gjorde det fordi jeg ville spille mot noen med dårlig rank :) Jeg var vennlig, ikke sur i det heletatt. Jeg spurte dem hvorfor de ble sure på meg da. Det var da en sa "Grow up!" til meg. Jeg skjönner ikke helt hvorfor. Kanskje han/hun mente jeg var liten ... Jeg vet ikke. Men her er det jo tillat for alle aldre :) -Hedda =) | |
| monabeth - Ikke medlem lenger | 2008-03-23 01:41 | |
![]() | Jeg var til stede i et tilfelle da dette hendte Hedda, og sa at man skulle la andre ifred i chatten. Du fikk støtte også fra andre som mente man må få velge hvem man skal spille mot. Det er de færreste som kjefter på navngitte personer i chatten, og de som gjør det får beskjed om å la være, hvis en av oss spillverter ser det. Den spilleren jeg så som oppførte seg dårlig, ba jo også meg om å være stille (ikke bry meg). De som gjør slikt, følger vi litt ekstra med i ettertid. | |
| Hedda | 2008-03-24 17:23 | |
![]() | Det er bra =) | |
| nabodama | 2008-03-31 20:09 | |
![]() | Syntes det er synd å høre at folk her inne er så frekke, men har selv opplevd at min datter (et barn) ble rakket ned på og gjort narr av, samt spurt om personlige spørsmål som alder, bosted osv. Kunne det ikke legges inn en form for link el. hvor man kunne rapportere slike "frekkaser" og de kunne bli bortvist en periode. | |
| Mooseman | 2008-03-31 20:43 | |
![]() | Du kan klikke på en spillvert/forumadmins navn, så kommer du til profilsiden. Der er det en link hvor du kan sende oss en melding. Eller du kan bruke epost abuse@ordspill.no evnt support@ordspill.no | |
| nabodama | 2008-03-31 21:55 | |
![]() | Takk for svar ! | |
| Farlien - Ikke medlem lenger | 2008-04-01 20:21 | |
![]() | Jeg har ikke vært så lenge her, men har bare positive erfaringer. Har spilt en del "hjerter" på start.no, men der er det så mye kjefting og ukvemsord at jeg ikke orker mer av det. Får håpe den positve tonen fortsetter her. | |
| hege03 | 2008-04-03 15:00 | |
![]() | Nå har jeg opplevd så mange ganger at folk bare forlater spillet når de ser at de taper. Jeg foreslår svarteliste for slike spillere. Jeg sitter akkurat nå i et spill med en som har forlatt pcen. Utrolig frustrerende. Jeg vet at dette bare er et spill og en lek, men normal oppførsel må man kunne forvente seg. | |
| Mooseman | 2008-04-03 15:07 | |
![]() | Joda hege03, jeg er enig i det, men desverre kan vi aldri gardere oss mot sånt. Du får bare huske hvem de er, så unngår du å spille mot de i fremtiden. Slike spiller vil bli borte av seg selv etterhvert, ingen vil spille med de til slutt... | |
| puddellady | 2008-04-08 11:22 | |
![]() | ang å forlate et spill. Jeg har DESVERRE et nett som plutselig kobler av, meget irriterende når jeg er inne i et spill. Dette har skjedd noen ganger og jeg kan da ikke komme inn igjen for å fortsette eller for å beklage meg. Ikke alltid at man forlater et spill frivillig... | |
| JayBro | 2008-04-08 12:54 | |
![]() | Det er et veldig godt poeng, student, og hovedårsaken til at vi ikke foretar oss noe konkret overfor dem som avbryter spill. Med mindre de altså viser dårlig oppførsel generelt. | |