Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 656 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Winston | 2015-01-04 17:49 | |
![]() | Motspiler som ikke kommer opp Jeg la ut et spill og fikk napp av en ordnspiller som tydeligvis ombestemte seg. Der står jeg. Prøver jeg å gå ut av spillet får jeg melding om at det er usportslig oppførsel og følgelig vil bli trukket for mange poeng. Noen som har opplevd tilsvarende ?. | |
| GreteSB | 2015-01-04 17:53 | |
![]() | Står det en annen spiller der? I tilfelle kan du jo la tiden gå ut. Er det ingen spiller der kan du vel ikke tape ranking, regner jeg med. Jeg har aldri hørt om dette før. | |
| CaB | 2015-01-04 19:30 | |
![]() | Har opplevd det et par ganger selv.. En annen spiller har gått inn i et spill som jeg har åpnet, for så å trykke "forlat" (antar jeg) samtidig som jeg trykker "start". Har vel stått "venter på motspiller" så vidt jeg husker. Men er en stund siden sist det hendte, så hukommelsen har sviktet litt, der. Jeg husker ikke om jeg bare trykket "gi opp" og om jeg eventuelt tapte noe på det. Men som GreteSB sier, så tror jeg ikke du taper ranking når motspilleren ikke er der... | |
| AaseB | 2015-01-04 19:50 | |
![]() | Dette skjer i ny og ne, og jeg forårsaker også slikt selv. Siden det ikke går an å nekte spillverter i åpne spill, venter jeg ikke så lenge før jeg går ut igjen. Da hender det at motspiller starter spillet i det jeg går ut og spillet begynner med en spiller. Du taper ikke rank på å avslutte så lenge motspiller ikke er der, og det går an å bare krysse ut spillet. | |
| GreteSB | 2015-01-04 19:53 | |
![]() | Ah, tenkte det var app-en.. Det er jo helt rett som Aase sier. :) | |