Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 701 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| klunk - Ikke medlem lenger | 2015-02-26 18:26 | |
![]() | Bilde Jeg synes folk er litt "bleike" som ikke legger ut bilde av seg selv. Man får et litt annet forhold til dem man spiller mot når man kjenner utseende til dem. I disse "cyberspace"-tider kan det ha noe for seg. Det er ikke en datamaskin vi spiller mot!! Eller hva synes dere andre? | |
| GreteSB | 2015-02-26 19:36 | |
![]() | Jeg er enig i at det er hyggeligere å se et ansikt enn en tegnet katt eller sjiraff, men det er vel ikke alle som er interessert i å være offentlige. Det er jo frivillig. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2015-02-26 20:55 | |
![]() | Synes det er flott at man kan være helt anonym her . Selv om jeg ikke "ser trynet til motspiller" skjønner jeg heldigvis at det er et menneske jeg spiller mot , og oppfører meg skikkelig ... Lenge leve anonymiteten ! | |
| bearo | 2015-02-26 22:19 | |
![]() | Alle kan ikkje vere like pene som deg, klunk, og då er det gjerne greit å gjemme seg bak en sjiraff eller en pusekatt! | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-02-26 23:29 | |
![]() | Jo det er morsommere med bilde, men om man har flere profiler så er vel kanskje ikke det så lurt eller. Vel undertegnede hadde en gang bilde av meg på to ulike profiler. Hadde det morsomt i lang tid med den andre profilen, "brodern". | |
| AaseB | 2015-02-27 08:27 | |
![]() | For de av oss som enten har et så pent eller guffent utseende at vi anser det som en urettferdig fordel i spillet, er det godt at vi har et valg om å la være, tenker jeg. | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2015-02-27 08:45 | |
![]() | En får værra som en er når en itte vært som en sku........ | |
| Texbrus | 2015-02-27 09:24 | |
![]() | Jeg ville sikkert ha lastet opp et bilde hvis det var nødvendig for å ha en profil. Men jeg er ikke opptatt av at ordspill skal være personlig. Det eneste jeg trenger å vite om motspiller er at vedkommende er ca like god som meg (for da er det mer spennende), og høflig og hyggelig. :) | |
| auau | 2015-02-27 12:47 | |
![]() | For mitt vedkommende: Jeg får fortsette å være "katt", ettersom jeg er akterutseilt når det gjelder digitalfiksfakserier. Skjønner ikke bæra hvordan jeg skal få inn et bilde. Da er'n dum, da! Kanskje det dukker opp et barnebarn som kan fikse bilde av bestemor auau, hvem veit! | |
| Cygnus | 2015-02-27 14:49 | |
![]() | Jeg var 'katt' til jeg ble spillvert - da syntes jeg at jeg burde vise ansikt (such as it is! ). Og siden har jeg holdt meg til det selv etter jeg pensjonerte meg som spillvert! Auau - det er ikke så vrient som du tror, bare les instruksen! Kan jeg, kan du! :) | |
| auau | 2015-02-27 15:44 | |
![]() | Du skulle bare visst hvor lite innsikt jeg har uti dataverdenen, du, Cygnus! Bruksanvisninger og instrukser er bortimot det verste noen kan tilby meg. Da skygger jeg unna. Men takk for oppmuntring, skal se hva gode hjelpere kan få til! God flytur! | |
| pellkjell | 2015-02-27 16:32 | |
![]() | hvor ble den andre profilen av da jamesO.... ;-) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-02-28 11:11 | |
![]() | Den ble slettet pellkjell. | |
| pellkjell | 2015-02-28 11:17 | |
![]() | det var jo synd, men morsomt så lenge det varte sikkert | |
| pellkjell | 2015-02-28 11:23 | |
![]() | (synd FOR DEG.... skulle det stå) | |
| Word4Word | 2015-02-28 11:36 | |
![]() | Jeg liker nå en gang å være litt anonym og har absolutt intet behov for at alle skal se hvordan jeg ser ut (selv om jeg absolutt ikke har noe å skamme meg over i så måte). Så får de som gjerne vil se et ansikt, spille mot dem som har lagt ut bilde og kose seg med det. Lykke til alle sammen, bilde eller ei! | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-02-28 15:20 | |
![]() | nei det var ikke så synd for meg pellkjell, mer synd for alle brukerne av forumet, min andre profil spredde humor, spekulasjoner og spenning sammen med den profilen jeg har nå. Men dessverre så er det flere humørløse personer som har blitt spillverter og administratorer her. Og nå kan vi bare håpe på at disse viser seg bedre enn udemokratiske Putin som også overhodet ikke tåler den minste kritikk mot seg selv. :) | |
| pellkjell | 2015-02-28 19:55 | |
![]() | du får spre humor, spekulasjoner og spenning med jamesO-profilen din da, som ditt alter ego "brodern" | |