Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 656 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| stumpeguri | 2015-03-26 07:17 | |
![]() | EGGERØRE Da flesker æ til med årets Eggerøre - dikt. Så vi kommer i ordentlig påskestemning. Enjoy Uttrykksikonet grin 1. Kakao med snerk hva skal jeg med det? Påskepølsa må uansett grilles på søkke våt ved! Og røykskyen stiger så lystig til vers, kan det skyldes at jeg nørte oppunder med fersk elgebæsj? Og gapahuken den har ramlet sammen for lenge lenge siden, den ligner mest en salrygget hest som har vært på en durabelig fyllafest. Der ser jeg naboen kraut og kry kavende bortover i råtten sny. Han har tydeligvis leita frem lapphuva si villmarkens sønn har dårlig gli. Prøver han og innbille nabolaget at han av kvist og mose er laget. Husker ifjor han bablet om....(etter en dram) Han følte seg i ett med naturens ham. Gud hjelpe og bedre jeg sier ikke mere...spar meg for sånne flere... | |
| CaB | 2015-03-26 12:16 | |
![]() | Herlig! | |
| stumpeguri | 2015-03-26 14:48 | |
![]() | Flott :-D Takk.:-) Må ha d litt moro i påsken også | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-03-26 17:35 | |
![]() | Nå kom påskestemningen her :) | |
| stumpeguri | 2015-03-27 06:43 | |
![]() | Familien Kork Familien Kork skulle på sin hytte. Bestemor fikk være med,for som pappa sa; "Der oppe kan gamla gjøre nytte! Måke snø og vaske koppa er kjempearbeid førr ei utdatert gammel hoppa! Avgårde så vi dro, fyrte i ovnen så gnistføyken sto. Men der forsvant ho besta i ei fart. Hadde ho nu enda tatt med kart! Vi fant ho utpå påskemorgen i hytta tel han gamle Vik der satt ho og slukket sorgen. Pappa var helt rasandes ja liketel anmasandes. "Halve Røde Kors er klar og parat og her sett du og gumle påskemat!!?" Ho besta bare smiler mens ho klørne sine filer...... "Nu skal du bare roe ned, førr han Vik og æ vi trengte et sted. Vi kose oss med bridge og poker også kommer du her og snoker!?" Æ blir her tel vi reise hjem og kommer ikke til og vaske en kopp mere, det kan du bare glem!" Og slukøret måtte pappa resignere hjem til en stabel med skitne koppa, uten den gamle hoppa. Ja det ble en påske vi ikke glemmer da pappa mislyktes totalt som hestetemmer. | |
| higard | 2015-03-27 20:59 | |
![]() | hærli.......hehe :-)))) | |
| picassa | 2015-03-27 22:19 | |
![]() | Morro,staa paa! | |
| stumpeguri | 2015-03-28 13:40 | |
![]() | HOPPENDE HARE O hoppende Hare bring meg et egg på størrelse med en garasjevegg. Og fyll det for guds skyld med ting som svinger, som svisker og rødvin og små obelisker. O hoppende Hare. | |
| stumpeguri | 2015-03-29 08:11 | |
![]() | EGGERØRE DAG 4 PÅSKEHAREN Tror dere påskeharen trofast er? En kjernekar med kone og,barn som hopper rundt i allslags vær. Det er han ikke. Sorry to say Han prøver seg på alle inkludert meg.. Han spreller rundt og gjør seg til, Finne damer er det han vil. På dagen er han barnas sjokoladehare søt. På natten roter han i gud og hver manns ekteskapelige grøt! Det er hans lille hareplan. Sjarmer først barna så kommer du i moders favn. Syns du det er creepy? Glem nå det. I mellomtiden har jeg bedt han innom på litt te..... | |
| annai | 2015-03-29 09:16 | |
![]() | Hehe, veldig bra,stumpeguri .... | |
| stumpeguri | 2015-03-29 13:51 | |
![]() | :-D :-D | |
| stumpeguri | 2015-03-30 06:50 | |
![]() | PÅSKELABYRINTEN Kjerringa ropte og reiv sæ i håret "kan du ikke hjelpe mæ kåre?" "Med ka?"han svarte men han skjønte det godt nu skulle han plages og pines i labyrintens skafott!! Kor e ditt og kor e datt ka heter det høyeste fjellet på øya Hattifnatt? Han sukka trist, morgenfreden forsvant i det blå og kaffekosen likeså. Men gubben va lur "Æ går mæ en morgentur" kvitra han helt uskyldig Til utedassen han vandra avsted Nu sku d pinade bli påskefred. Bak kongebildet på dassen var gjemt ei halv flaske sprit den hadd han ikke glemt! Der kosa han sæ hver morra i påsken mens kjerringa leita og ropte "kor e den der tosken!" Og gubben han flira og tok sæ en tår "Det virker som det blir en bra påske i år!!" | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-03-30 14:43 | |
![]() | Skål! :) | |
| Emil1960 | 2015-03-30 14:46 | |
![]() | Skål ;-)) | |
| stumpeguri | 2015-03-30 15:59 | |
![]() | :-D Skjåååållll | |
| stumpeguri | 2015-03-31 07:21 | |
![]() | PÅSKEKRIM Det knirket i en dør et sted det skulle være påskefred ho gamlemor var ikke sein på med gebisset og plastikkbein. Her skulle ingen ta ho på fersken tannlaus og fotlaus i bare serken! Nei skulle det komme en tyv eller to da ville hun smake deres blod! Hun håpet de var ung og mør som påskelam i hennes klør. Det skulle ikke stå på mot om hun dengte dem med plastikkfot. Og om dem angret på sine knær ville hun spanke dem uten klær! I livet hadd hun vært ute for mang en kuling nå gledet hun seg til og gi noen juling! Men hva fikk hun se? Jo på kjøkkenet sto gubben og kokte sin sviskegrøt han nynnet og trallet i skumringen søt. "Å herr og fru gud er d bare du? Æ håpa på lam men fikk bare gnu..." "Javel" svarte gubben "men kanskje du vil kjenne på eggan hvis du får det til?" "Førr gammel det er dem men holdbar til tusen kanskje du ser dem hvis æ kaster trusen? Og ta ut gebisset det treng du ikkje nu når du skal i pardans med savannenes gnu!" | |
| annai | 2015-03-31 07:45 | |
![]() | Herlig påskekrim ..... | |
| stumpeguri | 2015-03-31 10:13 | |
![]() | hehehehe jepp anai :-) og god påske til alle dokker andre :-) | |
| higard | 2015-03-31 20:08 | |
![]() | endelig påske her å :-)))) god påske t aill som læs her :-))))) | |
| stumpeguri | 2015-04-01 06:45 | |
![]() | KYLLINGEN En liten kylling pjuskete og våt var han inneklemt bak kalkens vegg Han tenkte brått: Gulp nå er jeg et påskeegg... Malt med rosa prikker utenpå Jeg henger i en björkekvist til spott og spe og kikker ut og ser små kyllinger av plast så vakkert stablet opp i krukkene av alabast. Den lille kyllingen ble rent forskrekket av dette underlige syn. Han hakket helt febrilsk i blinde...."jeg vil ut av egget dette må jeg vinne" Og langt om lenge lyktes han. Egget sprakk og ned på kjökkenbordet kyllingen så datt. Men akk o;ve..husets katt.. han hadde ikke regnet med. Den hadde nokså skarpe klör. Nå sitter katten under bordet og rundt den ligger mange kyllingfjör. | |