Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 656 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-04-09 21:13 | |
![]() | Hostemikstur Har folks bruk av hostemikstur gått for langt i dagens samfunn ? Hva mener folk ? Er tilliten til hostemiksturer for stor ? Hvordan kan bruken av slike remedier reduseres ? Og hvilken innvirkning på økosystemer har dagens medisinbruk. Hvordan kommer julenissen inn i bildet her og hvem skal steike kjøttkakene ? Og er egentlig ertestuing bedre en rødkål til kjøttkakemiddagen ? Og hva med surkål ? Hvordan er surkålets stilling i denne ernæringsmessige relasjon ? Og tyttebærens rolle i den tradisjonelle norske kjøttkakemiddagen ? Hvor kan vi forvente denne røde bærens stilling i fremtiden på norske kjøkken ? | |
| bris1 | 2015-04-10 10:34 | |
![]() | Hvorfor denne merkelige miksen av tema og spørsmål? | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-04-10 21:08 | |
![]() | Skyldes at jeg ble ført ut av vår dimensjon før første innlegg var ferdig og ført inn igjen på slutten av et annet innlegg jeg hadde tenkt å poste. Ja ja , ikke så lett å være utsatt for mange-dimensjonelle sfærer vet du bris1. | |
| helen71 | 2015-04-10 21:34 | |
![]() | Denne tråden får meg til å stille spørsmål av typen; Kjeder JamesO seg? Drikker han tett? Har han blitt feilmedisinert av legen? Eller seg selv?...........Har hyppig bruk av Ordspill en innvirkning? :) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-04-10 21:58 | |
![]() | Som spillvert på ordspill.no vil jeg få lov til å vise til den overveldende mengden dokumentasjon som viser at hyppig bruk av nettsiden UTELUKKENDE har positiv innvirkning på både mennesker, dyr og natur innenfor en radius av 650 km av spilleren. | |
| pellkjell | 2015-04-11 00:32 | |
![]() | HØSTDIKT Hvis du har stått ute ei klar høstnatt og hørt lyden av magnetismen fra månen treffe jorda som et teppe av elektronisk musikk bak de andre lydene fra naturen ... da har du spist fleinsopp Bjørn Venstad kan forklaringen ligge her? | |
| alone | 2015-04-11 09:28 | |
![]() | JamesO :) Smaken er som baken ....delt i to :) Ha en flott dag :) | |