Spillrom
| Sjiraffen | 21 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 23 |
Mobilspill
| Pågående | 8 647 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| pellkjell | 2015-05-12 18:54 | |
![]() | personlighet - hastighet Jeg vil tro det finnes en eller annen form for informasjon; undersøkelser, forskningsmateriale, personlige vurderinger, omkring temaet personlighet - hastighetsvalg her på ordspill. Har du en teori? Hvilke mennesketyper velger panikk? Lynrask? Normal? Ubegrenset? Osv? | |
| Cygnus | 2015-05-12 19:20 | |
![]() | Ja det hadde vært interessant - tror f eks at de som velger mest eller bare tilfeldig, er mer happy-go-lucky enn oss som ikke mest gjør det! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2015-05-12 22:14 | |
![]() | He he - litt artig spørsmål . Kan opplyse at jeg er en "happy go Lucky type" ... Men jeg kan fort bli litt stressa , så jeg spiller som regel Hurtig . Jeg fikk bortimot panikk en gang jeg så feil , og kom inn i et standardspill ! For det er så fryktelig kjedelig ... helt ulidelig . Liker også å bygge på , og forandre ord , og da er det greit med god tid . | |
| Cygnus | 2015-05-12 23:37 | |
![]() | Jeg klarer ikke saktere enn lynrask uten å bli frenetisk, men ser jo at det kunne vært praktisk med anledning til tenkepauser osv! | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-05-12 23:43 | |
![]() | Jeg er nok en fyr med litt spaltet personlighet, for jeg spiller i alle hastigheter :/ | |
| pellkjell | 2015-05-12 23:44 | |
![]() | jeg får åndenød av saktegående spill. Derfor spiller jeg aldri scrabble live, kun på nett, i full fart. | |
| Cygnus | 2015-05-12 23:45 | |
![]() | Ja tenkte meg det, Erik - det heter A man for all seasons (for all speeds??) | |
| AaseB | 2015-05-13 11:25 | |
![]() | Interessant spørsmål. Dersom en hadde gjennomført en spørreundersøkelse blant folk som ligger fremst i lange bilkøer om favorittbrett og hastighet på ordspill.no, tipper jeg at ingen av dem hadde huka av for: Nei, jeg spiller kun tilfeldig/panikk. Eller var det kanskje en litt vel fordomsfull slutning? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-05-13 12:34 | |
![]() | Det er mulig det er fordomsfullt, men jeg har få problemer med å se for meg et snev av sannhet der ;) | |
| contender | 2015-05-14 14:24 | |
![]() | Akk, ja. Jeg er ikke så rask, men jeg er litt utålmodig. Dessuten må en jo piffe opp i hverdagen med litt spenning. Derfor blir det lynrask eller panikk - på tilfeldig brett. Til å begynne med gikk det i hurtig og stress - og hadde en periode bedre ranking enn jeg har nå. Jeg ofrer altså rankingen for spenningen... | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-05-14 16:54 | |
![]() | Tror også at raskheten på spillet man velger forteller en del om personligheten. Likevel kan det være særegenheter. Jeg oppnår klart best ranking når jeg spiller panikk, men jeg trives mye mer med å spille lynraskt. Har spilt en del lynrask med en annen profil. Panikk er så stressende og man må sette hjernen på høygir. Kan også kjøre fort i trafikken, liker å tråkke gasspedalen langt ned på E6 her hvor det er en mange kilometer lang rett strekning, men bare når det er tomt for trafikk. Samtidig er det sånn at jeg kan kjøre sakte og greit. Kjører sjelden forbi andre biler. Har også oppdaget at jeg kan prate svært fort for å få unna en samtale, mest fordi jeg har annet å gjøre, men som regel prater jeg i normal hastighet. Kan også spise svært fort, men nyter maten bedre når man spiser saktere... | |