Spillrom
| Sjiraffen | 16 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 16 |
Mobilspill
| Pågående | 8 631 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-11 08:19 | |
![]() | Nevneverdige spill Dette er en tråd der folk kan skrive om situasjoner de har opplevd i spill her på ordspill.no. Viktig å ikke henge ut folk/motspillere om det man nevner kan tolkes som negativt. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-11 08:22 | |
![]() | Husker ennå en gang et spill mot en person for en god tid tilbake. Han la ut flere meldinger om hvor dårlig han selv var som spiller under spillets gang. Så fikk han en bingo som gav 58 poeng eller noe sånt, så skrev han like etter at bingoen var lagt: "Til og med bingoene mine er elendige !" | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2015-09-11 16:36 | |
![]() | Burde vel ikke ha begynt med en så god historie. Nå er det vel ingen som tør legge ut sine historier ? | |
| Cygnus | 2015-09-11 19:09 | |
![]() | Det rareste jeg har opplevd i et spill, var at motparten ble veldig aggressiv i sine kommentarer og uttrykte sterk irritasjon fordi jeg 'la ut ordene så fort' ! | |
| Randien | 2015-09-11 20:34 | |
![]() | Jeg opplevde å få "kjeft" fordi jeg ikke forsto at vedkommende hadde laget plass til meg sånn at jeg kunne få en god poengsum. Og jeg kunne virkelig laget til en god plass til hennes bokstaver også ! | |
| trud | 2015-09-11 22:16 | |
![]() | Jeg syntes ikke at det var så morsomt at en mann jeg skulle spille mot begynte å legge an på meg i stedet for å spille - dette er vel ikke noe sjekkested?? | |
| Happy4You | 2015-09-12 13:06 | |
![]() | Har opplevd tidligere at jeg har fått direkte kjeft på grunn av aldern min. Vedkommende mente at folk på min aldrer aldri var "sosiale" nok, så han avbrøt kampen og sa til meg på melding at jeg burde skaffe meg et liv utenfor ordspill. Ordspill er jo det samme som scrabble, og jeg velger jo selv hva jeg vil gjøre på fritida mi ;)! | |
| terø | 2015-09-12 13:35 | |
![]() | For sju år siden spilte jeg ofte med en før kl. 8.00 på morgenen, og vi orienterte hverandre om vær og vind....... Alltid hyggelig. Nå spiller vi sjeldnere, men alltid med hyggelig tilbakemeldinger ved bingoer eller seier/tap. | |
| Cygnus | 2015-09-12 16:17 | |
![]() | Det hørtes koselig ut, terø. | |
| maranello | 2015-09-12 18:07 | |
![]() | Bare gode opplevelser...floooootte medlemmer........ | |
| Cygnus | 2015-09-12 18:17 | |
![]() | Helt enig, maranello - masse koselige folk å spille med! | |
| mamz66 | 2015-09-12 18:41 | |
![]() | Jeg spilte et stress spill hvor rmotspillerer skrev at jeg spiller mot hennes barnebarn og ba meg om mulig og ikke legge grove ord. jeg svarte ja. etter noen legg kom det mange grove ord fra motspilleren så jeg sendte et spørsmåls tegn og fikk svar MORMOR ER PÅ DO. Hehe | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-09-19 08:03 | |
![]() | Spilte en gang mot en person som gikk inn for å bare legge grove ord. Men det har bare hendt en gang. Selv har jeg en gang spilt bare med hensikt å legge så mange navn som dyr som mulig. Fikk lagt bjørn, tiger, elefant, hare bl.a.. | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2015-09-19 10:56 | |
![]() | Jeg spilte en gang med en som byttet og byttet, la ut en bokstav av og til, så hadde han bingo, men måtte passe og vente for å få lagt den ut. Da han endelig fikk lagt den ut, lå han laangt under meg i poeng, men var utrolig stolt og spurte hva jeg synes om bingoen hans. Bingoen han la var dildoen... | |
| Emil1960 | 2015-09-19 11:38 | |
![]() | Gosj...nor SÅ TEIT ! | |
| Emil1960 | 2015-09-19 11:50 | |
![]() | Spilte mot en jeg også som bare passa i eninga , men hver gang han så sin mulighet til å få lagt et ord med mange poeng,så var han på banen igjen ...syns det blir litt sært jeg , å holde på sånn ! | |
| trud | 2015-09-19 17:11 | |
![]() | Spillet blir kjedelig - det er veldig moro når beggepå slutten av spillet svarer med en gang - rene stafetten på nett... | |