Spillrom
| Sjiraffen | 22 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 23 |
Mobilspill
| Pågående | 8 634 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| pellkjell | 2015-10-01 15:36 | |
![]() | synkehull blir du bekymret og forskrekket når du leser om det ene synkehullet etter det andre? Nå nylig i Australia og i England. I all verden! Fint hvis det er noen synkehulleksperter her som kan bidra i denne synkehullstråden. | |
| kuami | 2015-10-01 17:27 | |
![]() | Men dette er vel ikke noe nytt??? | |
| Neivel - Ikke medlem lenger | 2015-10-01 20:44 | |
![]() | Får et visst kjennskap til synkehull de gangene jeg taper med over 200 poeng i Ordspill. | |
| Cygnus | 2015-10-01 21:02 | |
![]() | : ) | |
| pellkjell | 2015-10-01 21:18 | |
![]() | neivel: hehe :-) nytt nei! Men det blir flere og flere! eller? | |
| snuppilura | 2015-10-02 00:30 | |
![]() | Jeg bor faktisk i St Albans UK og kan fortelle at det har hvert stort drama her idag! St Albans er en "pendler by" til London og vi havner sjeldent pa nyhetene. Ikke store byen, ca 136 000 innbygere og dette, na beromte, synkehullet er faktisk ikke lenger enn 5 min gange fra selve sentrum. St Albans er en gammel Romer by og katedralen, med mange andre bygninger har statt her i over 1000 ar. Sa jeg tor vi er trygge for na. Ironisk nok skjedde dette i et omrade som heter "Sandpit Lane". hmm. Sier kanskje litt! Alt vel her, ingen omkomne og massive politistyrker pa plass!:) | |
| snuppilura | 2015-10-02 00:33 | |
![]() | Til de spesielt interesserte, sa var det faktisk to store synkehull i Hemel Hempsted i 2014. Det er ca 10 min kjorevei fra St Albans. Jeg er sikker pa at noen kan komme opp med en finfin konspirasjons teori her. James O? | |
| trud | 2015-10-02 09:11 | |
![]() | Jeg bodde på Tjøme og elsker å plukke kantareller - en gang holdt jeg på å synke nedi et hull med begge sjøstøvlene - men jeg har rask reaksjonsevne og klarte meg med nød og neppe! Ekkelt !!! Kantarellene sto i kanten av et jorde... Hullet ble stort nok til at jeg kunne hatt store problemer.. Til Snuppilura- har god venninne i Aldbury near Tring - kjenner godt det vakre stedet du bor... :-) | |
| pellkjell | 2015-10-02 11:40 | |
![]() | snuppilura: takk for to gode innspill! Håper det ikke dukker opp enda flere synkehull. trud: puh! Jeg er så glad for at både du og sjøstøvlene klarte dere! Men står kantarellene der ennå? | |
| trud | 2015-10-02 12:25 | |
![]() | Ja, jeg nærmer meg forsiktig nå... men jeg kan jo ikke bare la dem stå der i all sin gullgule prakt... Sjøstøvlenene bærer fortsatt preg av hendelsen: lysegrønne, korte Ilse Jacobsen støvler .... | |