Spillrom
| Sjiraffen | 21 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 22 |
Mobilspill
| Pågående | 8 634 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| pellkjell | 2015-10-10 01:16 | |
![]() | Trafikkdrepte/skadde dyr Hver bidige dag, uke, måned, år blir ville dyr drept i trafikken. Tragisk og vondt er det. Uskyldige dyr i en menneskeskapt og -styrt verden. Her er finner du gode forslag til måter å redusere trafikkdødsfallene på. Viltgjerder, under/overganger, nedsatt fart bla. Gode løsninger for både mennesker og dyr. Men er vi villige til å betale for det? | |
| pellkjell | 2015-10-10 01:18 | |
![]() | oi! Ble en smule spastisk og trykket på "send" før jeg hadde lagt ved linken: www.dyrsrettigheter....ti ltak-na/ | |
| GreteSB | 2015-10-10 07:52 | |
![]() | Pellkjell, jeg endret overskriften til hva tråden handler om. | |
| pellkjell | 2015-10-10 11:14 | |
![]() | den opprinnelige overskriften (bestillingstråd fra spillvert aaseb) er nøyaktig hva tråden handler om...... | |
| pellkjell | 2015-10-10 11:27 | |
![]() | Her er aaseb sine ord fra tråden "uansvarlige bønder": "Tenk på alle elger, rådyr, rever og ikke minst pinnsvin som braser i døden på forskjellig vis. Der har du noen utsatte individ som ingen passer på, når kommer du til å slå et slag for dem?" Dette er opptakten til denne tråden; aasebs bestillingstråd....... | |
| AaseB | 2015-10-10 11:35 | |
![]() | Denne tråden kommer nok til å engasjere mange, pellkjell! Jeg er ikke en av dem, men lykke til likevel. :-) | |
| pellkjell | 2015-10-10 11:52 | |
![]() | takk takk for lykkeønskninger! Og takk takk for at du allerede har engasjert deg! Du er opptakten til tråden, den skal du ha :-) I likhet med deg syns jeg at det absolutt er på sin plass å etterlyse engasjement for ville dyr versus trafikkdød/ulykker. Det store diskusjonen blir det vel neppe. Tipper at folk flest syns at dette er viktig og er enige at her må noe gjøres. Løsningen ligger i penger til tiltak. Til beste for dyrene OG menneskene som blir involverte. For det er jo også en side her, mennesker som forulykker/skades eller i verste fall blir drept i møte med elg/hjort/osv..... takk aase! Jeg liker deg :-) | |