Spillrom
Sjiraffen21
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede22
Mobilspill
Pågående8 634

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
pellkjell2015-10-10 01:16
Antall innlegg: 364

Trafikkdrepte/skadde dyr
Hver bidige dag, uke, måned, år blir ville dyr drept i trafikken. Tragisk og vondt er det. Uskyldige dyr i en menneskeskapt og -styrt verden.

Her er finner du gode forslag til måter å redusere trafikkdødsfallene på. Viltgjerder, under/overganger, nedsatt fart bla.

Gode løsninger for både mennesker og dyr. Men er vi villige til å betale for det?

pellkjell2015-10-10 01:18

oi!
Ble en smule spastisk og trykket på "send" før jeg hadde lagt ved linken:

www.dyrsrettigheter....ti ltak-na/

GreteSB2015-10-10 07:52
Antall innlegg: 7777

Pellkjell, jeg endret overskriften til hva tråden handler om.

pellkjell2015-10-10 11:14

den opprinnelige overskriften (bestillingstråd fra spillvert aaseb) er nøyaktig hva tråden handler om......

pellkjell2015-10-10 11:27

Her er aaseb sine ord fra tråden "uansvarlige bønder":

"Tenk på alle elger, rådyr, rever og ikke minst pinnsvin som braser i døden på forskjellig vis. Der har du noen utsatte individ som ingen passer på, når kommer du til å slå et slag for dem?"

Dette er opptakten til denne tråden; aasebs bestillingstråd.......

AaseB2015-10-10 11:35
Antall innlegg: 8147

Denne tråden kommer nok til å engasjere mange, pellkjell!
Jeg er ikke en av dem, men lykke til likevel. :-)

pellkjell2015-10-10 11:52

takk takk for lykkeønskninger!
Og takk takk for at du allerede har engasjert deg! Du er opptakten til tråden, den skal du ha :-)

I likhet med deg syns jeg at det absolutt er på sin plass å etterlyse engasjement for ville dyr versus trafikkdød/ulykker.

Det store diskusjonen blir det vel neppe. Tipper at folk flest syns at dette er viktig og er enige at her må noe gjøres. Løsningen ligger i penger til tiltak. Til beste for dyrene OG menneskene som blir involverte. For det er jo også en side her, mennesker som forulykker/skades eller i verste fall blir drept i møte med elg/hjort/osv.....

takk aase! Jeg liker deg :-)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?