Spillrom
| Sjiraffen | 22 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 23 |
Mobilspill
| Pågående | 8 634 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| bize | 2015-10-20 14:37 | |
![]() | åasgårdsreien Husker at mine bestefar sa at åsgårdsreien hadde kommet når barnebarna var på besøk. Trodde alltid at han mente at vi "tok huset" med storm. Stemmer det eller betyr det noe annet? | |
| ljusnan | 2015-10-20 15:32 | |
![]() | aasgaards reien her i huset er når kjerringa setter i gang å klage. ( hun heter aasgaard) | |
| bize | 2015-10-20 15:39 | |
![]() | Haha, stakkars deg ljusnan! | |
| Grautnisse | 2015-10-20 17:26 | |
![]() | Stakkars bestefar, de må ha bråka fælt. Oskoreia er ein støyande gjeng av drapsmenn, slosskjempar, drukkenboltar, bedragerar og lause kvinnfolk som fyk gjennom lufta på ildsprutande hestar med Guro Rysserova, Sigurd Svein eller ein annan mytisk person i leiinga. Det er helst rundt juletider dei er på rundtur og kjem på besøk. Der følgjet stansar, vert det ofte slagsmål og drap, og dei et opp all mat og drikk opp alt juleølet på staden. I somme høve kan dei til og med bortføre folk og dyr. Dei som har truffe på denne gjengen gløymer det ikkje så lett. Håpar de har vokse av dykk dei verste filletaka no. | |
| bize | 2015-10-20 18:39 | |
![]() | Takk, Grautnisse. Min generasjon er gudsjelov ingen åsgårdsrei mer. Jeg måtte tenke på bestefar da alle barnebarna til min generasjon var samlet i helgen....de har overtatt :)) | |