Spillrom
| Sjiraffen | 22 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 23 |
Mobilspill
| Pågående | 8 634 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ellw | 2015-10-27 12:20 | |
![]() | nettbrudd kommer ikke inn igjen pågående spillet selv om jeg får åpnet nytt vindu kjempeergerlig | |
| Nixita | 2015-10-27 12:21 | |
![]() | Det skjedde meg og, men ser ut til å være ok igjen nå. | |
| bris1 | 2015-10-28 18:12 | |
![]() | Dette skjer altfor ofte her også. Det er ikke lenger gøy å spille online. Selv om det "bare er et spill", så er det surt å miste rank hele tiden. | |
| AaseB | 2015-10-28 18:52 | |
![]() | Under "Vanlige Spørsmål" i forumet her ligger det en liste under "Installasjon og feilsøking" og "Jeg får ikke Ordspill til å fungere! Har dere noen tips?". Har dere prøvd å gå igjennom den? Det hender det er noe galt med serveren vår, det hender nok at den hikker litt. Men oftest når ting ikke funker ligger feilen i vår egen PC, brannmur, modem eller nettforbindelse. Det er i alle fall min erfaring. Det at det har kommet en ny Flash Player-oppdatering som en ikke har installert selv er veldig vanlig, så det er best å sjekke først. | |
| ellw | 2015-10-28 18:59 | |
![]() | har vanligvis klart å komme inn igjen, men ikke denne gangen. mistet ikke ranking heldigvis men lå an til stor seier i poeng | |
| Nixita | 2015-10-28 19:09 | |
![]() | Tror det var ordspill når du fallt ut, da det samme skjedde meg (jeg tapte dog mye poeng:) Ellers er det nok slik som AaseB beskriver, så lurt å gjøre de anbefalte tiltakene. | |
| bris1 | 2015-10-29 17:40 | |
![]() | Jeg har (selvsagt) prøvd det som står foreslått før jeg skrev inn min "klage". | |
| AaseB | 2015-10-29 17:58 | |
![]() | Det er veldig bra, bris1. Da kan vi utelukke noen av årsakene til problemene. | |