Spillrom
Sjiraffen22
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede23
Mobilspill
Pågående8 634

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
jonbang2015-11-07 12:02
Antall innlegg: 35

Firefox låser seg
Opplever at firefox låser seg, både under spill og spesielt når jeg skal velge hvilket spill jeg skal spille. Dette skjer kun i firefox, ikke i chrome. Jeg kjører win10. Har ikke dette problemer virker det som når jeg bruker linux-maskinen min. Kan det være noe juggel med java? Noen som har vært bort i dette?

OlafBenny2015-11-07 12:48
Antall innlegg: 12

Jeg opplever samme problemet enkelte ganger. Både med Firefox og Microsoft Edge (nye browseren til windows), så det kan derfor virke som om det ikke er browser-avhengig i hvert fall.

AaseB2015-11-07 13:54
Antall innlegg: 8147

Jeg tenker også at det har med nettleseren å gjøre. Har opplevd det samme med Firefox den siste måneden omtrent. Jeg har Windows 7 ennå, venter litt med oppgradering. Har også merket at det stopper helt opp når motspiller starter et spill etter at jeg har kommet inn i det. Helt frys.
Det ordner seg om jeg går ut av spillrommet og inn igjen og prøver på nytt. Men problemet kommer tilbake med jevne mellomrom.
Jeg tror ikke java spiller noen rolle her(, men er ikke aldeles sikker.)

Erik75 - Ikke medlem lenger2015-11-07 15:40
Antall innlegg: 11608

Vi har hatt kontakt med utviklerne her også, siden det har vært mye småtrøbbel med diverse i det siste, og de har sjekket at det ikke er nettsiden eller serveren her som er problemet iallefall.
Men, et eller annet har det vært i en god stund nå, så vi får bare håpe at dette løser seg selv gjennom noen oppdateringer etterhvert.

Unnskytt2015-11-07 21:31
Antall innlegg: 8

omstart og da oppdaterer firefox seg ..

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?