Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 423 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
pellkjell | 2015-11-23 21:00 | |
![]() | dikt anno 2015 "Jeg frykter Anonymous mer enn jeg frykter IS. Jeg frykter overvåkingssamfunnet mer enn jeg frykter terror. Jeg frykter høyreekstreme mer enn jeg frykter islamister. Jeg frykter grenser mer enn jeg frykter grenseløshet. Jeg frykter oss mer enn jeg frykter dem. Men mest av alt frykter jeg frykt. Fordi terror springer ikke ut av religiøsitet, men av frykt for religion. Ufrihet springer ikke ut av innvandring, men av frykt for innvandrere. Kaos springer ikke ut av mangfoldighet, men av frykt for mangfoldet. Så la oss frykte mindre og elske mer. La oss åpne armene, og invitere fler. For først når vi er fryktløse, er vi uangripelige." (Gunnar Roland Tjomlid) Noen som hiver seg på en diktanalyse? | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-12-07 02:56 | |
![]() | Ikke spesielt klarvalgte sammenhenger mellom påstander her. Islamister er da klart verre globalt enn høyreekstreme for eksempel | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-12-07 08:54 | |
![]() | Men ellers et fint dikt. | |
pellkjell | 2015-12-07 19:51 | |
![]() | det er ikke fint i hele tatt, det er tåpelig, svulstig og skrevet av gunnar tjomlid. Jada, selveste gunnar tjomlid. | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-12-08 18:21 | |
![]() | Det er et bra dikt. Flott. Fint. Vakkert for den noble sjel. | |
AaseB | 2015-12-08 18:49 | |
![]() | Flott at du delte dette selv om du synes det er tåpelig og svulstig, pellkjell! Jeg likte det. | |
auau | 2015-12-09 16:20 | |
![]() | Ovenstående motsetninger viser at det gamle ordet om at smak og behag ikke kan diskuteres, står ved lag. Vi mennesker er forskjellige og det har vi lov til å være, heldigvis! | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-12-10 01:54 | |
![]() | Tulledikteren Kjell var full av hell han lurte alle vettet fikk falle han diktet så vel | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-12-10 02:18 | |
![]() | Det var en ung dikter fra Møre hvis vers var en redsel for øret Når man sa "Dine dikt viser rytmiske svikt" sa han "Ja, men jeg forsøker å få så mange ord inn i siste vers som det lar seg gjøre" | |
Emil1960 | 2015-12-10 02:38 | |
![]() | Jeg gikk en tur på stien og hørte skogens ro ...og plutselig fra lien en gjøk som sa HOMO ..ko. .ko. .. | |