Spillrom
Sjiraffen16
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående8 893

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
nabodama2008-08-27 16:35
Antall innlegg: 119

Mista alle evnene plutselig ?
Jeg har nå spilt skammelig mange spill og tapt og vunnet omtrent likt. Men plutselig nå er det umulig å vinne, taper alle spill og får kun utdelt enten bare konsonanter 3 eller 4 like gjerne, eller bare vokaler, evnt. j-er og f-er.
Leste noe her en dag om utregningen, er det slik at jo flere kamper du spiller jo bedre må du spille og jo vanskeligere skal det være å få poeng ?
Eller har jeg plutselig mistet alle evner jeg har hatt når det gjelder å skrive norske ord ?
Har aldri før hatt problemer med vanskelige kryssord eller manuelt scrabble ...
 
Susanna2008-08-27 16:42
Antall innlegg: 26

Det går i perioder for meg også. Noen hundre opp og ned i ranking, tror jeg er ganske normalt.
 
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-08-27 16:47
Antall innlegg: 640

Neida, utdelingen av brikker er tilfeldig.
Derimot har nivået på spillerne økt betraktelig siden oppstarten på vårparten. Det krever nå mye mer å vinne kamper enn f.eks før sommeren.
Ordspill er jo kanskje mer taktikk og erfaring, enn ordforråd.
I de første ukene jeg spilte her på ordspill, vant jeg over 70% av spillene jeg spilte. Nå er det tallet betydelig redusert, ikke fordi jeg er blitt dårligere, men fordi min ordspillkompetanse ikke har økt like mye som hos andre ordspillere.

Tror nok derfor det er flere enn deg og meg, som har vært med nesten fra oppstarten, som lurer på om en er blitt dårligere spiller med tiden. Husker en derimot tilbake noen måneder, spiller en langt bedre nå enn da, men altså ikke like bra i forhold til nåværende konkurranse.
 
Helen2008-08-27 16:47
Antall innlegg: 745

Når jeg har det slik, pleier det å hjelpe med en bitteliten pause:)
 
nabodama2008-08-27 17:09
Antall innlegg: 119

Pause ?? hmmmm.. kanskje ? kjenner abstinensen allerede gitt :))

 
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-08-27 17:23
Antall innlegg: 640

Helen, du har aldri hatt pause lenger en 12 timer sammenhengende :)
 
Helen2008-08-27 19:07
Antall innlegg: 745

Ja, en bittelitenpause:)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?