Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 534 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| jeykz | 2015-12-31 12:20 | |
![]() | En trakasserende spiller Jeg spiller for det meste via ordspill appen, hvor jeg havner i mange spill med helt tilfeldige. Der er det en spiller jeg flere ganger kommer i spill med som alltid skriver ufine ting i chatten. Jeg bruker ordspill for å spille, ikke chatte. Er kun Tfs og gratulerer som blir å skrive i den. Denne spilleren starter med "Hvordan er det å være den peneste her?" Jeg svarer ikke, og da kommer det stygge. Blir kalt for ting og "sånne som deg".. Jeg ignorerte det i starten, men nå vil jeg bare blokkere denne spilleren da jeg ikke vil få notifikasjon på tlf min av han. Trodde det skulle la seg gjøres, men finner ikke blokkèrknappen :-) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-12-31 12:34 | |
![]() | Vi har dessverre ikke muligheten til å blokkere spillere her inne. Det er imidlertid en funksjon som har stått på ønskelista vår lenge, så vi får håpe det kan komme på neste oppdatering. Neste gang du opplever det du beskriver over her, så tar du et skjermbilde av chatten og sender det til vår mailadresse ordspill@betapet.com, så skal vi se på det. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-12-31 20:38 | |
![]() | Har også meldinger som går ut på akkurat det samme som trådstarter. Men undertegnede er nok mye mer ettertraktet/plaget. For eksempel: "Du som er så kjekk og den barskeste mannen her, hvordan føles det " og "La oss gifte oss kjekken" osv, osv...., og når man ikke svarer så begynner de (Scrabble-kvinner landet rundt) å komme med surmulende kommentarer... | |
| Gryteklut - Ikke medlem lenger | 2015-12-31 21:05 | |
![]() | Pøh! Scrabble-kvinner landet rundt du,James. Dette vil både Red og jeg ha oss frabedt...Bill.mrk :"Ikke desperate"....ennå....Så det så.... | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2015-12-31 22:55 | |
![]() | Som sagt ...... | |
| AaseB | 2015-12-31 22:56 | |
![]() | Du får følge rådet til Erik, James. Om du blir plaget av slik prat, ta et skjermbilde av det og send oss. | |
| alone | 2016-01-01 00:08 | |
![]() | Ingen tuller slik med meg :( Godt nyttår alle sammen :) | |
| pellkjell | 2016-01-01 01:20 | |
![]() | en gang ble jeg oppringt av en ordspiller, midt på natta. fåglarna vet hva han ville...... noen teorier? james? | |
| bris1 | 2016-01-01 13:00 | |
![]() | Aha! | |
| pellkjell | 2016-01-01 13:29 | |
![]() | ;-) | |
| Bussvenn | 2016-03-14 02:36 | |
![]() | Jeg bare ignorer chatten jeg :-p | |