Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 582

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
pellkjell2016-02-08 19:00
Antall innlegg: 364

si meg.............
.........ser vi konturene av en tredje verdenskrig?

...........hva er du villig til å sloss for?

Etter oss kommer bakteriene. Sant eller usant?

svar trygt.

pellkjell2016-02-11 22:35
Antall innlegg: 364

www.dagbladet.no/201.../4 3118836/

trosten2016-02-12 09:17
Antall innlegg: 93

Ja,, den 3dje verdenskrigen er nærmere enn noen aner ...Tror vi står på kanten av ne nå.
Meeen som min mor sa en gang ....Det kommer til og bli den mest humane krigen Hun tenkte på Atombomba ...:(
Men som vi ser i dag så lemlester de og voldtar små bebiser og kvinner og sogar gutter...Dette er et ett sant HELVETE!!!!!!!
Glad jeg har en god tro :)

Winston2016-02-12 10:26
Antall innlegg: 157

Det ulmer på alle kanter, det ser mørkt ut. Mens fredsforhandlingene om Syria pågår, fortsetter russerne å bombardere Aleppo. Det rustes også opp på våre breddegrader, også her er russerne aktive. I mellomtiden får vi leve livet hver dag.

Grautnisse2016-02-12 10:34
Antall innlegg: 12

Det er alltid litt artig når folk hevdar at dei veit at noko sikkert kjem til å skje, og baserar seg på kva dei sjølve trur.
Det ser ein her og det ser ein i politikken nå for tida. Det som ikkje er fullt så artig, er at mange folk let seg skremme av slike profetiar og stolar på folk og leiarar som ikkje er verdt slik tiltru. Det kan få skummel innverknad på utviklinga framover!

Hugs å leve mens du gjer det, seier nå eg. Kos dykk i finvêret i helga!

Landkrabba2016-02-12 13:10
Antall innlegg: 22

Det kan jo godt være at det er bakteriene som tar over etter oss en gang i tiden fordi vi har vært så dumme at vi har ødelagt verden og tatt livet av hverandre av en eller annen idiotisk grunn.
Men vi trenger jo ikke å konkludere med at dommedag kommer hvert øyeblikk heller!

alone2016-02-12 20:14
Antall innlegg: 387

Jeg ser ingen her som har snakket om dommedag ????
Det er det nok bare en som vet når tid den kommer :) Takk og lov for det ...Så får menneskene drive på og utrydde hverandre så lenge de får råde ...Huff for en vond verden ...

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?