Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 582 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| pellkjell | 2016-02-16 01:02 | |
![]() | kjøttfri mandag www.tv2.no/a/8044617 Ja? Vil kjøttfri mandag føre til politikerforakt? Hva tror du? Og bifaller du ordningen med en kjøttfri dag i uka? | |
| CaB | 2016-02-16 09:01 | |
![]() | Gammel vane er vond å vende. Mange, inkludert meg, er så vant til at middagen inneholder kjøtt eller fisk, at jeg tror vi hatt godt av å bli tvunget til å spise kjøttfri mat av og til. Om enn bare for å innse at et vegetarisk måltid også kan være et fullverdig og godt måltid. Kanskje blir en del litt forbannet over at noen tuller med maten i kantina. Men jeg tror det blir bedre etter hvert som folk venner seg til dette. Uansett, noen "må" gjøres til syndebukk i mellomtiden, og det blitt jo politikerne. | |
| Winston | 2016-02-16 11:36 | |
![]() | Mange kantiner har et så godt utvalg at du selv kan bestemme når og om du vil ha salat eller trenger kjøtt i tillegg, la det forbli valgfritt. | |
| kuami | 2016-02-16 23:01 | |
![]() | La de kjøttfrie alternativene være så fristende at man rett og slett får lyst på dem, uten tvang. | |
| Stubbetufsa | 2016-02-17 16:09 | |
![]() | Nei. Jeg eter hva jeg vil. Hvorfor lede i detaljene når større ting er viktigere? F. eks hus og arbeid til våre nye landsmenn. | |