Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 534 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2016-02-25 19:43 | |
![]() | Vegetarmat? Hva gjør du hvis du skal ha selskap og når en av gjestene ikke spiser kjøtt? Forslag? | |
| Cygnus | 2016-02-25 19:55 | |
![]() | Serverer sjømat eller flott vegetarmat | |
| Cygnus | 2016-02-25 19:56 | |
![]() | Søk på nettet etter fine vegetarretter - jeg har f eks en med chili SIN carne servert i små gresskar | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2016-02-25 19:58 | |
![]() | så må alle spise vegetarmat, pga denne ene? | |
| Emil1960 | 2016-02-25 20:27 | |
![]() | Nei, her må du nok kokkelere litt :-)) ! | |
| Cygnus | 2016-02-25 21:01 | |
![]() | Det er helt mulig å ha lekre vegetarretter som alle kan like og spise, men hvis du gidder, kan du jo lage en rett hvor de andre har kjøtt/fisk i mens vedkommende har mye det samme men uten kjøtt og kanskje noe annet i. Jeg ville gått for en rett til alle (og gjør det relativt ofte pga en vegetariansk venn) | |
| CaB | 2016-02-25 21:03 | |
![]() | Jeg kunne godt funnet på å lage en lekker vegetarrett til alle sammen. Vegetariske middager er ikke noe jeg har særlig peiling på, så jeg hadde nok spurt "onkel google", eller leita i kokebøkene mine. Det finnes jo mange spennende supper uten kjøtt. Tomatsupper, inkludert den spanske gazpacho som serveres kald. Eller hva med paprikasuppe? Eller sursøt grønnsakssuppe? Ellers ville jeg nok tenkt på en gryterett eller ovnsrett. F.eks en aubergine- og squashform eller grønnsakspastitio. Men det er jo ikke noe krav at man må servere vegetarmat til alle sammen om man ikke vil det. | |
| akric | 2016-02-26 02:00 | |
![]() | Jeg ville gått for tapas/buffet. Har av og til jobbfester, der noen er vegetarianere, andre muslimer, noen er glutenallergikere eller gravide og det ene med det andre. Ikke alltid så lett å finne et felles alternativ! Men med noen salater og et greit utvalg av småretter og snacks klarer alle å finne noe de kan like og tåle! :) | |
| Emil1960 | 2016-02-26 13:53 | |
![]() | Tommel opp ! | |
| bearo | 2016-02-27 01:22 | |
![]() | Bedt dei tatt med egen mat/gitt dei ei sellerirot og et salatblad. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2016-02-27 03:43 | |
![]() | En enkel løsning er å lage akkurat samme mat til vegetarianeren, men bare bytte ut kjøttet med slike soyaprodukter som er ment å erstatte kjøtt. Slikt selges i dagligvareforretninger nå. Soyapølser for eksempel. | |