Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 882

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tinkerbell2008-08-29 23:03
Antall innlegg: 56

Hvor er dere?
Jeg undres iblandt hvem det er jeg spiller mot. Hvor dere er og hva dere gjør. Sitter dere hjemme, eller på jobben, mulittasker dere mens dere spiller osv.
Selv er jeg i permisjon og hjemmeværende. Jeg sniker meg til å spille innimellom slagene - lynrask om jeg er alene - og kanskje et roligere spill dersom jeg forbereder middag eller no'
Anyways, jeg er ganske hekta på Ordspill. Det har blitt mitt eget lille private pustehull!
Desverre synes familien min jeg bruker for mye tid på ordspill, og det blir til at jeg innimellom føler jeg må snike meg til ordspillet.... Noen som meg?
 
sherlock2008-08-29 23:31
Antall innlegg: 6

Er det oldebarna dine som synes du bruker for mye tid på ordspill, tinkerbell (f. 1918) ?
 
tinkerbell2008-08-30 00:04
Antall innlegg: 56

Right Sherlock! har ingen oldebarn enda. Rettet opp i profilen for ordens skyld! :)
 
Ennja2008-08-30 00:45
Antall innlegg: 76

Heisann Tinkerbell!! Jeg sitter ALLTID hjemme ved spisebordet når jeg spiller. Det er her jeg har skolebøkene liggende, og lap-topen står i umiddelbar nærhet til disse. Ordspill fungerer som kjærkomment "pust i bakken", både når jeg trenger -og ikke trenger- pauser. Er student på heltid, og skulle helst brukt ledig tid på studiene. Derfor kjenner jeg snev av dårlig samvittighet de gangene jeg ikke klarer å legge vekk PC'en - enten fordi jeg har truffet ekstra kjekke motspillere, eller fordi rankingen har rast nedover såpass at jeg må kjempe for å rette den opp!! Har vært medlem siden slutten av mars, og har spilt litt over 200 kamper siden da. Skjønner jo at jeg er for amatør å regne i forhold til mange andre, men jeg synes selv jeg bruker mye tid på Ordspill. MEN: Dette er min absolutte favorittgeskjeft på nettet, og en "last" jeg ikke har noen planer om å legge fra meg!! :-)
(TUSEN TAKK til dere som administrerer dette!!)
Hilsen fra Trine
 
cherry - Ikke medlem lenger2008-08-30 09:07
Antall innlegg: 44

Hei. Jeg spiller bestandig hjemmefra..eller nesten da. Et par av spillene tok jeg hos en venn, men aldri mer. Han skravlet høl i hodet på meg under hele spillet, stresset meg skikkelig. Puh..Og jeg som aldri hadde spilt på tid. Det synes jeg var vanskelig i begynnelsen, følte meg som en sinke, hehe.. tar det litt med ro nå også da, og det går som regel bra. Når jeg og venninnene mine spiller Scrabble her hjemme, sitter vi ofte 2-3 timer med ett spill.
 
meisa2008-08-31 13:46
Antall innlegg: 443

Spiller alltid hjemme. På jobb er alle spillsider sperret.
 
vuillard - Ikke medlem lenger2008-08-31 14:27
Antall innlegg: 44

Hjemme. Helst i sofaen med en liten iBook på en pute i fanget og musikk på øret = total virkelighetsflukt :-)
 
puslespill2008-08-31 14:59
Antall innlegg: 15

Spiller bare hjemme. Sitter veldig godt i sofaen med lap-top på fanget. Tv'en fungerer som bakgrunnsstøy...eller en lydbok....men da mister jeg lett konsentrasjonen :0).
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?