Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 534 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| grebhla | 2016-04-20 17:58 | |
![]() | bokstavmajoren Nå er jeg like oppgitt som jeg var da jeg slutte å spille for noen år siden. Trodde kanskje systemet var blitt bedre, men ser jo at utdeling av bokstaver er like håpløst som før. Det burde ikke være mulig å ha 10 utdelinger uten å få en eneste vokal!! Slikt er ikke tilfeldig!! I så fall er systemet HELT ubrukelig. Skjønner godt at det nesten ikke er noen som spiller her lenger. Enete fremdrift på disse ordene er godkjenning av "wadi" og "wok" men så er jo flere andre ord fjernet. Blir det ikke snart bedre bør hele greia legges ned. | |
| wencharnesen | 2016-04-20 18:22 | |
![]() | Så herlig at flere ytrer seg om dette:) | |
| AaseB | 2016-04-20 18:35 | |
![]() | Jeg har også opplevd dette flere ganger. Jeg har også opplevd å få omtrent bare vokaler også. Jeg er enig i at det kan være irriterende, men trøsten er at det jevner seg ut i løpet av spillet. Pluss det faktum at alle har det på samme måten. Det blir slik nettopp fordi utdelingen virkelig er tilfeldig. Dersom en skulle lagt inn en slags funksjon eller sperre her som virket slik at det f eks ikke gikk an å få 10 utdelinger uten vokaler, ville utdelingen ikke kunne kalles tilfeldig lenger. Den ville vært styrt. Og det ønsker ikke jeg at den skal være. | |
| wencharnesen | 2016-04-20 19:06 | |
![]() | Jeg er ikke enig i at alle har det på samme måten . Og det jevner seg ikke ut i løpet av et spill. Åpner du med " dårlige" bokstaver, så forfølger de deg hele spillet . | |
| GreteSB | 2016-04-20 19:33 | |
![]() | Det jevner seg nok ut. For noen dager siden hadde jeg 2900 i ranking på app-en, jeg bare tapte til jeg var nede på 2200. Nå går det oppover igjen. Og uansett, det er likt for alle. Det sitter ingen og bestemmer hvilke bokstaver den enkelte skal få. | |
| Cygnus | 2016-04-20 19:37 | |
![]() | I køpet av et spill jevner det seg kanskje ikke ut, men over tid går det opp og ned. Du skal se brikkemajoren styrer det hele!!! ;) | |
| Brikkemajor - Ikke medlem lenger | 2016-04-20 19:51 | |
![]() | Det er ikke lett å gjøre alle til lags. Hvis din motspiller har sendt en flott banankake vil jeg selvfølgelig først og fremst sørge for han/henne. | |
| GreteSB | 2016-04-20 20:00 | |
![]() | Så du har endelig fått kaken nå da? | |