Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 534 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Red - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:02 | |
![]() | Hva faen er dette? Skrev et innlegg med spørsmål om hvorfor mitt tilfeldig-spill-nick ble bannet fordi det var støtende..nicket var PerEnnium (flerårig plante betyr det)...hvordan i all verden kan det være støtende? Hvorfor ble den første tråden jeg spurte om dette bare fjernet? ...Lettere forbainna no.. | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:09 | |
![]() | Hallo? Kan noen av spill-forumvertene svare meg ??? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:09 | |
![]() | Vi flyttet det forrige innlegget ditt inn i administratorforumet. Du har fått melding fra oss nå. Dette er helt udramatisk. | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:10 | |
![]() | Og hva var svaret? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:11 | |
![]() | Sjekk innboksen din. | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:18 | |
![]() | Har gjort ,men svaret mitt går ikke gjennom,så svarer her. Forventer at nicket blir gjenåpnet...det betyr To-eller-flerårig-plante. ..og har derfor ikke som dere påstår noe som helst med noe som helst ved kvinners genitalia å gjøre. Makan.!!! Kan dere spillverter-sensorer i det minste ikke foreta et enkelt søk på nettet-prøve å søke dere fram til hva enkelte nick betyr , før dere stempler det-disse som støtende ?? Altså :PerEnnium er det samme som flerårig plante....jævla støtende...not! | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:21 | |
![]() | Nå roer vi oss. Det var en samstemt spillvertgruppe som sto bak avgjørelsen, og et enkelt nettsøk som du foreslår får frem noen ganske lugubre sider. Som denne, f.eks. nb.urbandictionary.c...=p erennium Vi anser denne saken som ferdig behandlet og stenger tråden. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.