Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 534 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Red - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:36 | |
![]() | Feil Når spillvertgruppa helt åpenbart gjør en feil...er det tydeligvis bedre å sensurere,dvs.slette innlegg,enn å legge seg flate og si :Beklager,vi gjorde en feil.... | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:39 | |
![]() | Hvis du fortsatt ikke har fått det med deg, så er altså dette grunnen til at du ikke får ha det som nick : nb.urbandictionary.c...=p erennium | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:42 | |
![]() | Jo,jeg forstår hva du-dere mener,men jeg har altså ikke valgt det dere henviser til. Jeg har valgt et nick som betyr flerårig plante....det er mitt ankepunkt, det er noe helt annet enn hva dere henviser til...Lurer på om du-dere har fått med dere det? | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:44 | |
![]() | Vi har fått med oss det, ja. Det endrer ingenting. Dette er ingenting å diskutere, Red. | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 22:50 | |
![]() | Jeg forstår at jeg ikke har noe veto her.Føler meg fremdeles overkjørt...og vil påpeke det...Er ikke noe spesielt artig å bli mistenkeliggjort for å ha slibrige-støtende hensikter med nicket sitt,når alt jeg tenkte på var flerårige planter. Og dette markerer slutt fra meg....Hurra for mistenkeliggjøring og konformitet . | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 23:22 | |
![]() | Skjønner godt at du reagerer Red . Virker helt uforståelig at dette kan virke støtende på noen . Ordet har jo flere betydninger , og de fleste av oss vet vel ikke umiddelbart betydningene , eller ? I hverfall ikke meg , som ikke er "ordnerd" . | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 23:32 | |
![]() | Nå er det altså nicket "PerEnnium" som vi har sagt nei til, med bakgrunn i dette utdraget fra medlemsvilkårene : "Du forplikter deg til ikke å opperette et støtende brukernavn. Kjønnsord eller banneord tillates ikke i brukernavnet. Brukere med obskøne eller vulgære navn vil bli utestengt." Og når "perennium" da er det engelske ordet for.... ja, les selv : nb.urbandictionary.c...=p erennium ...da følger vi bare regelverket vi er satt til å forvalte. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 23:36 | |
![]() | Perennium : the bit of skin between the ass and balls . eller flerårig plante . Merkelig oppførsel av spillvertene . Spurte samboeren her , som er ganske flink med ord . Han kobla ikke Perennium til den lille "skinnbiten" , men til en plante ... | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-05-18 23:42 | |
![]() | La oss iallefall være enige om at den ene betydningen av ordet strider mot medlemsvilkårene, eller hva? | |
| Betagirl | 2016-05-18 23:48 | |
![]() | Hei! Hvorfor bruker du ikke heller Perenni da. Det er jo det latinske navnet på flerårig plante og ikke perennium. Hilsen Mona | |
| Betagirl | 2016-05-18 23:58 | |
![]() | Eller som SNL sier det Perenne planter... Men unnskyld meg: Er det virkelig noe å krangle om? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2016-05-19 01:49 | |
![]() | Har ofte spurt meg selv hvordan folk kan tenke så "firkanta" . Det er mye av den tankegangen ute i samfunnet , og det er ikke sunt . Det er begrensende . | |
| Emmas | 2016-05-19 09:02 | |
![]() | Helt greit for meg at noen passer på dette! Ikke veldig hyggelig når det dukker opp banning etc, heller. Takk til spillvertene, beklager at dere får tyn for å gjøre jobben deres! | |
| bris1 | 2016-05-19 09:24 | |
![]() | Jeg stusset litt på hvorfor det engelske ordet ble vektlagt fremfor det som iallefall hageentusiaster er godt kjent med. Kan det være at Red valgte å skrive ordet slik at det fikk et maskulint anstrøk (PerEnnium)? Det ligger en liten antydning der, slik jeg ser det. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-05-19 10:29 | |
![]() | Vi vektlegger det engelske ordet her fordi "perennium" ikke står i noen norske ordlister, og heller ikke kommer opp på noen nettsøk som et norsk ord. Og som Betagirl skriver over her, så er "perennium" heller ikke noen av bøyningsformene på det latinske navnet for flerårige planter. Da står vi bare igjen med det som er noe helt annet.... Og bare så vi gjør det helt klart : Vi har aldri hevdet at Red har tatt dette nicket fullt bevisst på ordets betydning. Men, vi kan altså ikke godkjenne det i.h.t. medlemsvilkårene. Og selv om noen tenker på planter her, så var det andre som reagerte på nicket både p.g.a. den engelske betydningen (ordrett) og den sterke likheten med det tilsvarende norske ordet. | |
| GreteSB | 2016-05-19 10:50 | |
![]() | Siden Red har slettet medlemskapet sitt stenges denne tråden. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.