Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 517 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| solveigann | 2016-05-26 21:33 | |
![]() | Tap? Jeg fikk en ny motspiller . Jeg venter på at han skal spille. Det gjorde han ikke. Så får jeg beskjed om at jeg har tapt spillet uten å få lagt ned et eneste ord. Hvordan kan dette skje? Hvis motspilleren velger og ikke spille så er det vel ham som taper og ikke meg. Rart !!! | |
| CaB | 2016-05-26 22:17 | |
![]() | Så motspilleren din ga opp før noen av dere hadde lagt noen ord?! På nettsiden taper hvertfall den som gir opp. Jeg spiller ikke på appen, men jeg skulle tro at det samme gjelder der... | |
| jonbang | 2016-05-27 00:34 | |
![]() | Hvis du ikke ga opp, men lot spillet gå, vil den som får mest poeng i minus på de brikkene man har, vil tape. | |
| GreteSB | 2016-05-27 06:15 | |
![]() | Det høres riktig ut, jonbang. Hvis ingen legger noe og tiden går ut, har jo ingen gitt opp og bokstavene du sitter med gir +/-. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-05-27 11:45 | |
![]() | Jeg har aldri vært borti noe lignende selv, men er det ikke automatisk den spilleren hvis tid utløper som taper spillet, da? Uavhengig av brikker man sitter med? Som du skjønner, solveigann, så er vi litt i villrede her alle sammen :/ | |
| Bussvenn | 2016-06-13 16:42 | |
![]() | Jeg har hatt en del spillere som ikke har spilt hvor det da ikke har blitt lagt ut noen brikker i det hele tatt fra begge parter, og jeg har vunnet hver gang :-) | |