Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 509 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| puppetmaster | 2016-08-23 12:20 | |
![]() | Motstandere lurer på hva som gjør at når jeg søker ny motspiller kommer det opp nesten uten unntak spillere med med ranking 1500 til 2000 under min.Disse må jeg slå med ga 250 poeng.Det er temmelig slitsomt. | |
| Cygnus | 2016-08-23 12:25 | |
![]() | Har du stilt inn på Matcher min ranking?? | |
| Cygnus | 2016-08-23 12:26 | |
![]() | Men likevel blur det jo ulikt, om enn begge veier! | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2016-08-23 12:49 | |
![]() | Jeg er ingen ekspert på området og kjenner heller ikke de konkrete innstillingene her, men jeg tror det er så enkelt at man får den best mulige rankingmatchen i løpet av en gitt tidsperiode. Er det ingen ledige spillere med rankingen din (som jo er veldig høy), så får du nok den høyeste av de som er ledige på det tidspunktet. Vi har hatt noen diskusjoner om dette tidligere også, og såvidt jeg husker hva som ble forklart fra utviklerne var det en avveining mellom hvor store forskjeller i ranking man skulle tillate, og hvor lang tid det skulle kunne gå før man fikk tildelt motstander. Hvis det er noen trøst, så får jeg også tildelt motstandere med ranking på halvparten av hva jeg selv har, så dette gjelder nok alle sammen, uavhengig av ranking. Men, du og andre som har en så høy ranking vil nok merke det mest, da det er færre spillere som har like høy eller høyere ranking enn deg selv. | |