Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 509

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
JamesO - Ikke medlem lenger2016-08-27 13:52
Antall innlegg: 2649

Topplista poengligaen

Topplista poengligaen forteller ikke hvem som har fått mest rankingpoeng med utgangspunkt i spilling den siste tiden.

De to første på topplista har ikke spilt matcher på så lenge at om man går inn på statistikken deres så vises det ingen matcher.

Undertegnede, som per i dag ligger på 3.plass, har imidlertid spilt for ikke så lenge siden slik at det for meg vises matcher på statistikken. Kanskje det er flere år siden de to øverste på lista spilte sist da det kanskje var lettere å få mye ratingpoeng. Jeg har imidlertid spilt mye med en annen profil mye pga. at jeg synes det er så morsomt å ligge på toppen av lista med JamesO-profilen. Så jeg er ikke så mye bedre selv.

Men jeg synes at spilleprofilene automatisk burde viskes ut fra lista om de ikke har spilt en match på for eksempel en måned eller en uke. Slik det er nå så er det nok å logge inn med profilen for å bli notert på topplista.

Håper de som styrer med dataprogrammene for ordspill.no kan ordne opp i dette. Dette temaet har jo vært oppe før, men ingen ting har blitt gjort. Jeg har forståelse for at ingenting har blitt gjort fordi det skal sikkert til mye tid med programmering for å få endret på dette. Men dette er nå bare et forslag som fremsettes nok en gang. :)

Så veldig viktig er det jo ikke å få ordnet opp i nevnte. Ordspill.no er jo uansett et kjempemorsomt spill og jeg pleier anbefale det til andre med jevne mellomrom.

GreteSB2016-08-27 15:16
Antall innlegg: 7777

Jeg er enig med deg.

Spørsmålet er hvor mye tid og ressurser Betapet ønsker å bruke på denne siden.
Vi får sette det på ønskelisten.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?