Spillrom
Sjiraffen | 4 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 4 |
Mobilspill
Pågående | 8 620 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mann-43 | 2016-10-09 10:49 | |
![]() | Bokstaver Hei. Jeg lurer på hvorfor man kan bruke Q,X,Z her på Ordspill og ikke på Wordfeud. Når dere legger ut nye ord fra ordlisten så skriver dere at man bruke ord med dem bokstavene på begge steder,men man kan ikke det. Jeg spiller disse spillene på mobil og ikke pc. Ellers veldig gøy og spille :-) :-) | |
AaseB | 2016-10-09 11:16 | |
![]() | Ja visst er det gøy å spille!:) Jeg spiller ikke Wordfeud, så jeg vet ikke hva som går og ikke går der. Jeg mener også å ha hørt at ordlista, i alle fall den nye nå, brukes på begge stedene. Kanskje noen andre kan svare på det? Du må bruke de blanke brikkene når du skal legge Q, X og Z her på Ordspill, men det visste du sikkert. | |
Mann-43 | 2016-10-09 11:26 | |
![]() | Ja det vet jeg,,men de blanke får du ikke brukt Q,Z,X i Wordfeud,bare her. Ja ordlista kan brukes ja.kjempefint,,men som sagt bokstavene Q,Z,X kan ikke brukes begge steder. Så da mener jeg det blir litt dumt og si st dem kan det. Unnskyld at jeg klager. Bare lurte vet du :-) :-) | |
GreteSB | 2016-10-09 11:45 | |
![]() | Scrabbleforbundet har brukt alle bokstavene i alfabetet, selvfølgelig når man lager ordliste med norske ord. At Wordfeud ikke tillater bruk av q, x og z må du nesten ta opp med dem. | |