Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 515 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| bris1 | 2016-10-18 00:04 | |
![]() | Fy søren! Det er surt å se at det står i statistikken at jeg avbrøt siste spill. Spillet "svarte ikke lenger", og jeg gikk ut og prøvde umiddelbart å gå inn i spillrommet igjen. Er den muligheten fjernet uten at jeg har fått det med meg? Jeg fikk ikke sjansen til å prøve å komme inn i spill igjen. Veldig overraskende, skuffende og ja, litt surt! | |
| Cygnus | 2016-10-18 01:22 | |
![]() | Har opplevd det samme og ja, det er surt!! Ugghh! | |
| AaseB | 2016-10-18 07:39 | |
![]() | Jeg har full forståelse for frustrasjonen, bris1! Vi kan dessverre ikke endre på statistikken. Avbrutte spill er avbrutte spill uansett årsak, dessverre. | |
| Anitapita | 2016-10-18 09:29 | |
![]() | Var det mot meg, bris1? Vanligvis står det at motspiller er frakoblet når h*n detter ut, men i dette tilfellet stod det at du ga opp. Så da spørs det om det har vært en feilkobling i systemet :/ | |
| bris1 | 2016-10-18 14:13 | |
![]() | Det var meg, ja, Anitapita. Takk for kampen ;-)) Og hjertesukket dreidde seg vel mest mot at det ikke var mulig å komme inn i gjen slik det tidligere har vært. Kom lett inn i nytt spill. | |
| GreteSB | 2016-10-18 15:31 | |
![]() | Jeg tror ikke du kommer inn når du går ut selv, bare når du blir frakoblet. | |
| bris1 | 2016-10-18 19:49 | |
![]() | Snille Grete, jeg gikk ikke ut. Jeg var i et spill, og hadde ingen planer om å avslutte da beskjeden om at "spillet ikke svarer" dukka opp. | |
| GreteSB | 2016-10-18 20:27 | |
![]() | Du skriver, "og jeg gikk ut"... Ble du frakoblet er det rart du ikke kom inn igjen. | |
| AaseB | 2016-10-18 21:33 | |
![]() | En må "krysse seg ut" av spillrommet når en blir frakoblet, kanskje det var det bris1 gjorde? | |
| bris1 | 2016-10-18 22:47 | |
![]() | Stemmer Aase, man må jo det. Dette har jeg gjort tidligere, og det var da ikke problematisk å komme inn i startet spill igjen. Hvilket alternativ hadde jeg? Veldig greitt å vite dersom det samme skulle skje igjen. | |
| kokaia | 2016-10-19 01:44 | |
![]() | Du kan avslutte fanen med sjiraffen, og så hente opp ordspillfanen og trykke på spillrommet på vanlig måte. Du vil da bli spurt om du ønsker å gå inn i spillet ditt igjen. | |
| bris1 | 2016-10-19 09:37 | |
![]() | Kokaia, akkurat det var det som ble gjort, bortsett fra at jeg IKKE fikk tilbud om å gå inn i samme spillet igjen. Jeg gjorde nøyaktig det samme som tidligere tilfeller hvor kontakten med spillet har blitt borte. I ni av ti tilfeller har det kommet tilbud om å gå tilbake til samme spill, men det har hendt et fåtall ganger at det ikke har skjedd, som denne gangen. Så lenge som jeg har vært medlem blir det ingen høy prosentandel med mislykkede forsøk, så det er bare å blåse i det. Ble bare litt sur, og lurte på om jeg hadde oversett info om nye regler. No big deal, i dag skinner sola igjen - selv om det regner ute :-)) | |